Zdobycze książkowe i nie tylko

Dawno nie było stosików. Ostatni prezentowałam pod koniec sierpnia, a mamy już przecież styczeń. Muszę się Wam przyznać, że w tym okresie byłam bardzo oszczędna i nie wydałam zbyt dużo pieniędzy na książki, co nie oznacza, że moja biblioteczka nie wzbogaciła się o nowe okazy.

Stosik


Pierwszy stosik to egzemplarze recenzenckie, które otrzymałam od portalu Sztukater.pl. Część z tych tytułów została już zrecenzowana, więc zainteresowanych odsyłam do linków: Andrea Camilleri "Obietnica komisarza Montalbano"Nicolas Bouvier "Oswajanie świata"Rhys Bowen "Śmierć detektywa" i Antoni Kopff "Wyskrobki".

Stosik

Kolejny zestaw to również egzemplarze recenzenckie. Tytuły te otrzymałam od Wydawnictwa MWydawnictwa BernardinumWydawnictwa Pozańskiego oraz pana Ireneusza Gębskiego i pani Patrycji Gryciuk, za co serdecznie im dziękuję. Jeżeli komuś umknęła recenzja tych książek, to zachęcam do nadrobienia zaległości: Bohdan Urbankowski "Ścieżka nad drogami. Fraktale"Patrycja Gryciuk "Plan"Tadeusz Biedzki "Zabawka Boga"Jakub Mielnik "Kronika końca świata"Teresa Oleś-Owczarkowa "Mrówki w płonącym ognisku"Ireneusz Gębski "W cieniu Sheratona"Ireneusz Gębski "Moja żmija".

stosik

Ten stosik zawiera głównie zdobycze konkursowe. Dopisało mi szczęście w dwóch konkursach u Książkówki i jednym u eyesOFsoul. "Kronikę ptaka nakręcacza" Haruki Murakami nabyłam w Biedronce za 10 zł. Brakuje tu jeszcze jednej książki, która jest też zakupem własnym, i którą akurat pożyczyłam kuzynce, a mowa o "Policji" Jo Nesbø. Tylko te dwa tytuły kupiłam w ostatnim czasie, więc przy moim książkowym zakupoholizmie jest to prawdziwy sukces. Jednak to nie koniec stosików...

stosik

To jest pierwsza część książkowych prezentów świątecznych. Pod koniec listopada była świetna promocja w Znaku, więc podesłałam link mojemu Mikołajowi, który jak widać wywiązał się z zadania śpiewająco, a przy okazji zaoszczędził dużo pieniędzy. Wtedy wystarczyło zrobić zakupy za 200 zł, by skorzystać z rabatu 100 zł i zapłacić za wybrane tytuły nieco ponad 100 zł. Do tego trzeba dodać, że już wcześniej te książki były trochę przecenione, więc mój Mikołaj kupił za 100 zł zestaw o wartości w sumie 300 zł. Nieźle, prawda? Wam też udało się wtedy coś ciekawego upolować?

stosik

Ostatni już stosik to również prezenty gwiazdkowe, bo inni Mikołajowie też wiedzą, że książka to idealny prezent dla mnie. Wszystkie wyglądają bardzo kusząco, aż trudno się zdecydować od czego zacząć. Może coś doradzicie?

Na koniec chciałabym się jeszcze pochwalić dwiema pięknymi zakładkami. Pierwszą dostałam w prezencie mikołajkowym, drugą - świątecznym. Obie są piękne i całkiem możliwe, że staną się początkiem większej kolekcji.

zakładka


zakładka



Komentarze

  1. Same perełki, parę książek podkradłabym Ci chętnie:)) Najbardziej kusi mnie Camila Läckberg. Polecam Rowling i Vargas Llosa, a zakładki są przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Camili Läckberg czytałam na razie jedną książkę i z ciekawością sięgnę po kolejne:)

      Usuń
  2. Ciekawa jestem "Dziecka śniegu".
    Cudne zakładki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Imponujące stosy! Murakami, Joyce... A zakładka z sową rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiedziałabym, że zazdroszczę, ale nie miałabym kiedy tego wszystkiego przeczytać... / No to czekamy na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas niestety również dla mnie jest pewną przeszkodą, tym bardziej że poprzednie stosiki też jeszcze nie zostały do końca opanowane. Zaległości jest sporo, ale ja uwielbiam takie zaległości:)

      Usuń
  5. Ale cudności na końcu. Ulisses? no no:) Trafny wybór jest wspaniały!!! Musze go wreszcei zrecenzować!:) Piękny stosik i gadżety!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się sięgać od czasu do czasu po klasykę. "Ulissesa" jestem bardzo ciekawa, chociaż muszę przyznać, że jogo rozmiary są nieco przerażające:) Czekam w takim razie na Twoją recenzję i bardzo dziękuję!

      Usuń
    2. Ulissesa nie czytałam, ale słyszałam, że ta lektura jest istną drogą przez mękę :)).

      Usuń
    3. W takim razie strach się bać... Spróbuję się z nim zmierzyć i zobaczymy, kto kogo pokona:)

      Usuń
    4. W "Ulissesie" jest zastosowany język tzw. strumień świadomości.
      Ostatnio rozmawiałam o tym z MatiPro

      http://pandziejaszek.blogspot.com/2014/01/rozkminka-o-intruzie.html#comment-form
      Świetny blog.

      Usuń
    5. Dziękuję za link, chętnie zajrzę i mam nadzieję, że znajdę czas, żeby zaglądać częściej. Natomiast o strumieniu świadomości nic mi nie wiadomo - czas się podszkolić:)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i muszę przyznać, że zupełnie się z Tobą zgadzam:)

      Usuń
  7. Cudowne są te Twoje zdobycze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie stosy. Życzę przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny stosik i te zakładki! <3

    Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW! W pierwszej kolejności przeczytałabym "Oswajanie świata", "Dziecko śniegu" i "Trafny wybór":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Oswajanie świata" polecam, a na pozostałe tytuły zamierzam niebawem się rzucić:)

      Usuń
  11. Najbardziej zazdroszczę książki "Dziecko śniegu" marzę o jej przeczytaniu. O promocji w Znaku nie wiedziałam, ale "Alibi na szczęście" wypożyczyłam z biblioteki :)
    Życzę miłej lektury ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znak ma często promocje. Nawet dzisiaj jest tam jakaś wyprzedaż, więc warto zajrzeć.
      Dziękuję bardzo!

      Usuń
  12. Jestem ciekawa recenzji 'Kaznodziejki' wiec czekam! Mialam ja czytac, ale czasu mi zabraklo i musiala juz oddac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o odrobinę cierpliwości, bo tyle tytułów mnie kusi...

      Usuń
  13. Cudowne stosiki <3
    Na większość z wymienionych przez ciebie pozycji z pewnością sięgnę : )
    Pozdrawiam serdecznie : >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Oj, trafiło mi się tym razem kilka perełek:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  14. Ale cudne te Twoje stosiki - miłego czytania :) do tego takie piękne zakąłdeczki :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zakładki, nie wiem, która lepsza, uwielbiam sowy, ale piórko jest takie urocze i erotyczne ;) Ale boskie zdobycze, zazdroszczę jak cholera :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę mnóstwo wspaniałych książek, oczywiście żadnej nie czytałam :( Największą chęć mam na ,,Zabawkę Boga" :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne nabytki Korciu!!! Ile perełek wśród nich:) A zakładki są po prostu prześliczne:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziecko Śniegu ma piękną okładkę :) miałam ją zacząć jak spadnie w końcu śnieg (żeby bardziej wczuć się w klimat) :) co też się stało u nas na Podlasiu w minioną środę :D także trzeba brać się za czytanie:) stosy są wspaniałe :) czytałam wszystkie 8 tomów Pani Lackberg - fajne :) szybko się czytało ;) najlepsze wg mnie to 3 i 5 :) miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też pojawił się śnieg, więc może się przyłączę:) Przyjemnego czytania!

      Usuń
  19. Boskie stosy i cudowne zakładki :) Zazdroszczę. Czytam recenzje, które już się pojawiły i czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dotarłam do stosików dopiero teraz i aż mi zęby z zazdrości zazgrzytały :D...a zakładki śliczniusie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbieram już książki do kolejnych stosików. Jakoś nie potrafię się opanować i ciągle mi mało...:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty