Książki, książki, książki...

Początek roku to trudny czas dla księgowej, a gdy dodacie do tego jeszcze budowę domu, to okazuje się, że podołanie wszystkim obowiązkom jest czasami wręcz niemożliwe. I jak tu w tym okresie znaleźć czas na czytanie? Ciężka sprawa. Gdy tylko mogę, i akurat nie wybieram umywalki albo paneli, to poczytuję "Labirynt duchów" Carlosa Ruiza Zafóna, ale że lektura do najkrótszych nie należy, to na recenzję będziecie jeszcze musieli kilka dni poczekać. Jednak nie zapomniałam o Was i żebyście Wy nie zapomnieli o mnie, moi droczy Czytelnicy, dzisiaj mam dla Was post stosikowy. Zwykle pojawia się on na początku półrocza, ale tym razem trochę się przesunął. 

Zaczynam od pozycji już przeczytanych:

Stosiki


Stosiki

Oto tytuły przeczytanych książek:
  1. Artur Urbanowicz „Grzesznik”,
  2. Augusta Docher „Najlepszy powód, by żyć”,
  3. Haruki Murakami „Zawód: powieściopisarz”,
  4. Monika Gomółka „Ona”,
  5. K. Bromberg „Crashed. W zderzeniu z miłością”,
  6. Przemysław Piotrowski „Radykalni. Terror”,
  7. W. Bruce Cameron „Psiego najlepszego”,
  8. David Lagercrantz „Mężczyzna, który gonił swój cień”,
  9. Marta Kisiel „Dożywocie”,
  10. Karolina Wiaczewska „Mroczne Postscriptum”,
  11. Katarzyna Ryrych „List od...”,
  12. Alice Feeney „Czasami kłamię”,
  13. Cecelia Ahern „Doskonała”,
  14. Krzysztof Bochus „Martwy błękit”.
Macie tu sporo świetnych pozycji. Trudno wybrać najlepszą, ale bez wątpienia warto zwrócić uwagę na "Dożywocie", "Radykalnych. Terror", "Najlepszy powód, by żyć", "Psiego najlepszego", "Czasami kłamię", "Grzesznika", "Mroczne Postscriptum"...

Skupiłam się na nadrabianiu zaległości i ograniczyłam wzbogacanie biblioteczki, ale egzemplarzy recenzenckich i tak się trochę nazbierało. Oto czego recenzji możecie wypatrywać w najbliższym czasie:

Stosiki



Stosiki

W ostatnim półroczu nie kupowałam książek, wyjątek robiłam dla pozycji dla córci, ale o tym przy innej okazji. Nic nie kupiłam, ale jak widać i tak sporo tytułów przybyło. Za zakupy w Biedronce dostałam książkę kucharską  za 1 grosz:

Stosiki

Muszę przyznać, że jest całkiem fajna. Znalazłam w niej mnóstwo przepisów, które planuje wypróbować. Co ważne, pozycja świetnie wpisuje w mój aktualny styl odżywiania, czyli smacznie i zdrowo. Macie tę książkę?

Na koniec prezentuję e-booki i audiobooki. To głównie gratisowe egzemplarze lub elementy pakietów z ArtRage. Zaglądacie na tę stronę?


Stosiki

Co myślicie o moich najnowszych zdobyczach? Czekacie na jakąś recenzję? 

Na koniec zachęcam Was do wsparcia dwójki dzieciaków - Zbyszka i Teodozji. Są rodzeństwem i niestety oboje mają autyzm. Ich rodzice walczą, by wyrównać ich szanse, ale jak wiecie, to nie jest łatwe ani tanie. Szczegółowe informacje znajdziecie TU.

 Zbyszko i Teodozja

Bardzo dziękuję za pomoc!

Komentarze

  1. Ciekawe pozycje wzbogaciły Twoją biblioteczkę. Miłej lektury:) Od którego tytułu zaczniesz czytanie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zaczęłam od "Labiryntu duchów", ale rozmiary książki trochę mnie przerosły. Mam mało czasu i w tym tempie czytania przez miesiąc nie pojawiłaby się na blogu recenzja... Zrobiłam sobie przerywnik na "Dwoje nie do pary", ale niebawem wracam do "Labiryntu duchów".

      Usuń
  2. Ja też dostałam w Biedronce tę książkę za 1 grosz. Sporo nowych tytułów Ci się nazbierało.

    OdpowiedzUsuń
  3. "Jak zawsze" nie polecam, straszne nudy

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja sobie odnotuję te polecane przez Ciebie i oczywiście będę szukać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne stosiki :) "Labirynt duchów" ma objętość kilku książek na raz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zacne stosiki i tomiszcza w nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacne. Lubię tomiszcza, ale ich lektura zajmuje sporo czasu, a ten u mnie ostatnio na wagę złota. "Labirynt duchów" czytam z przyjemnością, ale jednak idzie mi to bardzo wolno...

      Usuń
  7. Na wszystkie recenzje :))

    Mam pytanko do Ciebie - czy wyzwanie z ekranizacjami trwa nadal?

    OdpowiedzUsuń
  8. Duży stosik. Czytałam tylko "Pachinko" a ciekawa jestem "Labiryntu duchów" i na tę recenzję czekam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że niebawem pojawi się recenzja "Labiryntu duchów", ale rozmiary książki są spore, więc jeszcze potrzebuję trochę czasu na czytanie. :)

      Usuń
  9. Musze wreszcie kupić "Na południe od Brazos". Czuję że to ta najlepsza z książek wydanych w 2017 roku. Pozdrawiam Paweł z http://melancholiacodziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na recenzję Labiryntu Duchów. :) Trzymam kciuki za trafione wybory zakupowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie "Labirynt duchów" też czeka, a ja nie moge doczekać jego lektury!

    OdpowiedzUsuń
  12. big pile. I only read "pachinko" and I'm curious about the "maze of ghosts" and I am waiting for this review :)

    หนังการ์ตูน

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero teraz zauważyłam komentarz. :) "Labirynt duchów" już dawno za mną. Zapraszam na recenzję!

      Usuń
  13. Książki są ważne. Osobiście bardzo uwielbiam czytać książki, ale kompletnie nie mogę wpoić tego moim dzieciom ;/ A tyle w dzieciństwie im czytałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może z czasem dojrzeją do książek. :) Nie ma co zmuszać, bo efekt może być odwrotny. :)

      Usuń
  14. Niesamowicie interesujące propozycje, widzę, że jeśli chodzi o książki, to mamy naprawdę bardzo zbliżony gust. Uwielbiam czytać, książki pochłaniam wręcz tonami, przez co często śmieję się, że akt ten jest jednym z moich największych nałogów. Przed totalnym bankructwem ratuje mnie jedynie ulubiony sklep internetowy z książkami, w którym zawsze mogę liczyć na atrakcyjne promocje i korzyści wynikające z programu lojalnościowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mamy podobny gust. Zapraszam do zwiedzania stronki - z pewnością znajdziesz tu coś dla siebie. Ja staram się ograniczać zakupy książkowe, głównie dlatego, że mam spore zaległości czytelnicze... I nie mam kiedy się z nimi uporać. :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty