Konkurs patronacki - do wygrania "Odkupienie" Pawła Pawlaka!

Konkurs patronacki - do wygrania "Odkupienie" Pawła Pawlaka!

9 marca ogłosiłam konkurs, w którym do wygrania jest książka "Odkupienie" Pawła Pawlaka. Powieść tę Korci mnie czytanie... objęło patronatem medialnym. Niestety zainteresowanie zabawą okazało się bardzo małe. Do końca marca otrzymałam tylko pięć zgłoszeń. Przyznacie, że to niewiele, dlatego zgodnie z zapowiedzią przedłużam możliwość wzięcia udziału w konkursie. Wprowadzam też jedną niewielką zmianę do regulaminu - swoje odpowiedzi możecie umieszczać pod postem konkursowym albo wysyłać na adres mailowy: korcimnieczytanie@gmail.com. Wybór należy do Was.


Zmieniony regulamin zabawy:
  1. Organizatorką konkursu jestem ja - Kornelia Pikulik-Czyż - autorka bloga Korci mnie czytanie...
  2. Nagrodą jest jeden egzemplarz książki "Odkupienie" Pawła Pawlaka.
  3. Fundatorem nagrody jest Wydawnictwo Manufaktura Słów.
  4. Konkurs trwa od 9 marca do 15 kwietnia 2019 roku.
  5. W przypadku małej liczby zgłoszeń konkurs może zostać przedłużony, o czym organizator poinformuje na stronie Korci mnie czytanie...
  6. Zwycięzcą zostanie osoba, która w najbardziej interesujący sposób odpowie na zadane pytanie. Laureata wyłoni organizator zabawy.
  7. Odpowiedzi można udzielać pod postem konkursowym lub wysyłać na adres mailowy: korcimnieczytanie@gmail.com. W tym drugim przypadku proszę o umieszczenie w nagłówku maila określenia "Konkurs".
  8. Wyniki zostaną ogłoszone najpóźniej 23 kwietnia 2019 roku.
  9. Laureat będzie miał 7 dni na podanie adresu do wysyłki nagrody (adres na terenie Polski). Czas liczony będzie od momentu wysłania do zwycięzcy maila w tej sprawie.
  10. Jeśli zwycięzca nie wywiąże się z tego zadania, organizator wyłoni kolejnego laureata.
  11. Adresy mailowe uczestników konkursu będą zbierane wyłącznie na potrzeby przeprowadzenia niniejszego konkursu, na życzenie uczestnika po zakończeniu zabawy jego dane zostaną usunięte ze strony internetowej.
  12. Dane adresowe zwycięzcy zostaną przekazane Wydawnictwu Manufaktura Słów celem wysłania nagrody.
  13. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.),
  14. Proszę o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu udziału w konkursie poprzez opublikowanie tych danych na stronie internetowej organizatora oraz oświadczenie o zapoznaniu się i zaakceptowaniu regulaminu konkursu.

W recenzji "Odkupienia" mogliście przeczytać, że główni bohaterowie tej książki tworzą ciekawy duet. Detektyw Lacroix i profesor Orlecki są jak ogień i woda, dzieli ich wiele, a jednak potrafią razem współpracować, a ich przyjaźń trwa już wiele lat. Jestem ciekawa, czy znacie jakieś inne fascynujące duety. Zatem moje pytanie brzmi:

    Jaki jest Twój ulubiony duet bohaterów literackich i dlaczego? 
Liczę na ciekawe typy i jeszcze bardziej interesujące uzasadnienia, bo od Waszej inwencji zależy, do kogo powędruje nagroda. 

Dla porządku podaję, jak powinno wyglądać prawidłowe zgłoszenie:

  • adres e-mail,
  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych zawartych w niniejszym komentarzu / mailu w celu przeprowadzenia konkursu. Dane podaję dobrowolnie, wiedząc że przysługuje mi prawo wglądu i ich edycji. Oświadczam, że zapoznałem się i akceptuję regulamin zabawy.
  • odpowiedź na pytanie: Jaki jest Twój ulubiony duet bohaterów literackich i dlaczego?
Kochani, zachęcam też do polubienia mojego fanpage'a oraz oczywiście fundatora nagrody, ale nie jest to obowiązkowe. Bardzo ucieszę się, jeśli udostępnicie informację o zabawie. W końcu im większe zainteresowanie konkursem, tym ja mam większą motywację, by organizować kolejne zabawy. Liczę na Was! 

Oczywiście pięć przesłanych wcześniej zgłoszeń bierze udział w zabawie, nie trzeba ich ponownie wysyłać. Mam jednak nadzieję, że pojawią się kolejne interesujące odpowiedzi, że utrudnicie mi wybór zwycięzcy. Chyba nie muszę Wam mówić, że im więcej odpowiedzi, tym trudniej wybrać tę najlepszą. 

Czekam na Wasze zgłoszenia. Pytanie nie jest trudne, więc myślę, że każdy może spróbować swoich sił w tej zabawie. Powodzenia!

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty