200 lat dla wszystkich Babć i Dziadków!

Babcie i dziadkowie kojarzą nam się z ciepłem domowego ogniska, wspaniałymi wypiekami, spokojem i uśmiechem. Wyobrażamy sobie, że babcie siedzą w domach i robią skarpetki na drutach. Fotel i ciepłe kapcie to to, co nam się z nimi kojarzy. Z pewnością są jeszcze wśród nas takie właśnie babcie i tacy dziadkowie, ale okazuje się, że jest też mnóstwo bardzo energicznych  i pomysłowych seniorów. 

Koniecznie obejrzyjcie ten film:


Czyż to nie jest wspaniałe?

A macie już prezenty dla Waszych babć i dziadków? Jeśli nie, to służę pomocą. 

Ta infografika przedstawia wyniki badań przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia Sp. z o.o. na zlecenie Empiku:

200 lat dla wszystkich Babć i Dziadków!

Jeśli nie macie innego pomysłu na prezent, to koniecznie lećcie do księgarni. 

200 lat dla wszystkich Babć i Dziadków!
Może zaciekawi ich moja wczorajsza propozycja „Śmierć frajerom. Tajemnica skarbu Ala Capone” (nie zapomnijcie o poprzednich tomach),  „Bar na starym osiedlu” albo seria "Dziedzictwo Rodu Poldarków". Jest w czym wybierać. 

Być może coś wpadnie Wam w oko wśród najlepiej ocenianych przeze mnie książek: 

200 lat dla wszystkich Babć i Dziadków!

Przy okazji chciałabym Was też trochę pokusić, bo zaciekawiła mnie pewna zapowiedź. Niestety nie jest to książka, którą kupicie dzisiaj czy jutro, bo jej premiera będzie miała miejsce 15 lutego. Wtedy nakładem wydawnictwa Muza ukaże się książka "Najdłuższa noc" Marka Bukowskiego oraz Macieja Dancewicza. 

Taką zapowiedzią kusi wydawnictwo:
Kraków przełomu wieków, makabryczne zbrodnie, seryjny morderca, początki kryminalistyki, tajemnicza symbolika – takie jest mroczne i niepokojące oblicze pięknej epoki. „Najdłuższa noc” Marka Bukowskiego oraz Macieja Dancewicza, autorów scenariusza serialu „Belle Epoque”, od 15 lutego w księgarniach. Bez cenzury.

"Najdłuższa noc" Marka Bukowskiego oraz Macieja Dancewicza.

Z niecierpliwością czekam na książkę i serial. Jestem niezmiernie ciekawa, czy coś je wiąże. Jak myślicie? A może coś wiecie? 

Komentarze

  1. Już nie mam ani babć, ani dziadków, ale do życzeń jak najbardziej się przyłączam :)
    Przy okazji - Zapraszam do siebie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że ja już nie mam żadnej babci ani dziadka.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty