Witajcie w 2022 roku!

Witajcie w 2022 roku!

Za nami kolejny rok. Z każdej strony zalewają nas przeróżne podsumowania, więc i ja postanowiłam napisać kilka zdań. W roku 2021 uczyłam się odpuszczać, czego efektem było mniej postów na blogu. Miałam spore problemy ze wzrokiem, dlatego ograniczyłam siedzenie przed komputerem, ale też niestety czytanie papierowych książek. Czytam, ale zdecydowanie mniej, za to sięgałam często po audiobooki, i bardzo je polubiłam. Spora część wpisów na blogu to zbiorcze opinie na temat kilku tytułów. Niewielką ilość wolnego czasu, jaką mam, postanowiłam przeznaczyć w większym stopniu na czytanie niż na blogowanie. W mój codzienny grafik udało mi się wpleść jogę, dzięki której czuję się lepiej, a dodatkowo na wiele spraw potrafię spojrzeć z innej perspektywy. Jest to pozytywny efekt problemów ze wzrokiem... Gdy nie mogłam długo czytać ani serfować po Internecie, wieczorami ćwiczyłam, polubiłam to i teraz praktycznie każdego dnia rozkładam matę, chociaż na kilka minut. Wyjątki zdarzają się rzadko i tylko potwierdzają regułę. 

W zeszłym roku zrecenzowałam 90 książek i dwa podcasty. Listę tytułów znajdziecie w zakładce 2021. Najbardziej zachwyciła mnie powieść Kristin Hannah "Słowik", wywołała dużo emocji i łez. Bez wątpienia na długo pozostanie w mojej pamięci. Z przyjemnością powróciłam do perypetii Harry'ego Hole'a. "Nóż" pochłonęłam w ekspresowym tempie. Mam duży sentyment do tej serii, stąd pewnie tak wysoka ocena. Muszę przyznać, że w 2021 roku trafiłam na mnóstwo wspaniałych tytułów. Nie będę tu wymieniała wszystkich, żeby Was nie zanudzić... Najlepiej zajrzyjcie tu: klik. Pięć tytułów objęłam patronatem. Całą listę znajdziecie tu: Patronaty.

Na pierwszym zdjęciu widać książki, które przybyły w tym roku do mojej biblioteczki i doczekały się recenzji. Jak widać, nie ma ich dużo, bo rok 2021 był dla mnie rokiem audiobooków. Podejrzewam, że w 2022 będzie podobnie. Staram się też sięgać po tytuły, które już długo zalegają na półkach, bo tych też jest mnóstwo. Niebawem możecie się spodziewać recenzji książek z kolejnego zdjęcia:

Witajcie w 2022 roku!

Teraz czytam "Ulice Laredo" i pewnie jeszcze trochę mi zejdzie... Rozmiar robi swoje. 

Na ostatnim zdjęciu widzicie trzy książkowe prezenty, o których też mam nadzieję kiedyś Wam opowiedzieć...

Witajcie w 2022 roku!

Myślę, że rok 2021 nie był zły i mam nadzieję, że kolejny też przyniesie dużo dobrego, wiele wspaniałych lektur, książkowych wzruszeń i niekontrolowanych wybuchów śmiechu w towarzystwie bohaterów literackich. Tego Wam i sobie życzę! Dziękuję Wam, że do mnie zaglądacie, nawet jeśli ja nie zawsze jestem w stanie odwdzięczyć się tym samym. Pięknego roku 2022! I oczywiście dużo zdrowia!

Komentarze

  1. Czytelniczych odkryć i wspaniałych lektur!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyniku czytelniczego i życzę zaczytanego 2022.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również gratuluję wyników Kornelio :-) Uważam , że jest bardzo dobry. Ja też nauczyłem się odpuszczać - i - recenzowałem dużo mniej, poza tym nie kupuję już papierowych książek - wypożyczam je i stawiam na e - booki. Do audio - booków nie mogę się przekonać :-) . Serdecznie pozdrawiam :-) . Pomyślnego 2022 - go Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Może jeszcze się przekonasz do audiobooków. :)

      Usuń
  4. Wszystkiego dobrego i zdrowia w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę wiele dobrego, mnóstwo zdrowia i motywacji do realizowania planów i zamierzeń!

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę wiele dobrego, mnóstwo zdrowia i motywacji do realizowania planów i zamierzeń!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne wyniki! Jestem pod wrażeniem. Gratuluję i życzę Ci, żeby Nowy Rok przynosił same przyjemności!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego na nowy rok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja mam nadzieję, że ten rok będzie normalniejszy :) Oby :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, zdrowia, wielu ciekawych książek i dużo uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzie śpiewają raki mnie ciekawi ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również. Muszę w końcu znaleźć dla tej książki czas. :)

      Usuń
  12. Czekam na recenzję ,,Gdzie śpiewają raki" :) Ja właśnie skończyłam czytać 1 w tym roku książkę. Życzę wszystkiego dobrego w 2022r!! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie będziesz musiała długo czekać. :) Różnie to ze mną bywa... Dziękuję!

      Usuń
  13. Ale piekny wynik czytelniczy i jeszcze recenzje, wow. Jestem pod wrazeniem. Czekam z niecierpliwoscia na twoje kolejne recenzje. Kristin Hannah pisze cudne ksiazki. Zawsze pelne emocji z ciekawym watkiem fabularnym. Slowik byl super. Pozdrawiam Cie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Muszę koniecznie sięgnąć po kolejne książki Kristin Hannah. Co polecasz? Również gorąco polecam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty