"Spadające anioły" pod patronatem Korci mnie czytanie...

"Spadające anioły"  pod patronatem Korci mnie czytanie...

Bardzo się cieszę, gdy mogę przyjść do Was z kolejną książką wydaną pod patronatem Korci mnie czytanie.... Tak też jest i tym razem. Co mam dzisiaj dla Was? Powieść Agaty Ginter-Bienias "Spadające anioły", która dzisiaj ma swoją premierę.

Recenzja już niebawem, a tymczasem mam dla Was krótką notkę od Wydawnictwa:

Maleńka Vassey traci rodziców i trafia do domu dziecka, a potem do antypatycznej ciotki. Zahukana i nieśmiała nie potrafi odnaleźć się w świecie, aż pewnego dnia poznaje w szkole cudownego chłopaka, który wydaje się jak ze snu. Jednak czy to przypadek, że pojawia się on po tym, jak wtargnęła w tajemnicze miejsce kultu, znajdujące się w lesie, przed czym ostrzegał ją zaprzyjaźniony gajowy? Kim jest ów chłopak? Pragnie jej miłości czy może... zguby?

"Spadające anioły"  pod patronatem Korci mnie czytanie...

Komentarze

  1. Winszuję patronatu ! Z chęcią przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ciekawego patronatu. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka zapowiada się bardzo ciekawie. Fajny patronat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że już niebawem będę Cię mogła kusić recenzją. :)

      Usuń
  4. Gratuluję patronatu, książka zapowiada się ciekawie.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ciekawego patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :) a książkę chciałabym przeczytać.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty