Książka do pobrania - Julian Hardy „Jazda na rydwanie”

Książka do pobrania - Julian Hardy „Jazda na rydwanie”

Nie wiem, czy pamiętacie recenzję książki Juliana Hardy'ego "Jazda na rydwanie". Powieść zrobiła na mnie duże wrażenie i zapadła mi głęboko w pamięć. Ta książka to miks gatunków, mnóstwo wydarzeń i ciekawych bohaterów. Nie da się nudzić w trakcie jej czytania. Zresztą nie będę się powtarzała - możecie wrócić do recenzji i przeczytać moje wrażenia na gorąco. 

Rok temu pisząc tę recenzję, byłam przekonana, że powieść błyskawicznie doczeka się wydania i pojawi się w normalnej dystrybucji. Niestety myliłam się. Z nieznanych mi przyczyn wydawnictwa nie zainteresowały się tą pozycją. Autor nie chce, by książka trafiła na cmentarzysko zapomnianych książek, dlatego postanowił bezpłatnie udostępnić powieść czytelnikom. 

Oto linki do książki:
  • "Jazda na rydwanie" format doc,
  • "Jazda na rydwanie" format pdf.

Autor ze swojej strony obiecuje, że jeśli będzie zainteresowanie powieścią, to książka pojawi się też w formatach epub i MOBI oraz że odpowie na każdego maila od Was. Adres do korespondencji znajdziecie na drugiej stronie powieści.

Zachęcam więc do ściągania, czytania, udostępniania linku do strony. W końcu chodzi o to, by książka trafiła do jak największej rzeszy czytelników. Dzielcie się uwagami o powieść w komentarzach, ale też na Lubimy Czytać - to będzie sygnał dla autora, że książka do Was trafiła. 

Pozostaje mi życzyć Wam przyjemnego czytania!

Udostępnianie zostało wstrzymane do odwołania. 

Komentarze

  1. Mam tę książkę w formie papierowej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Trzeba się spieszyć, bo książka jest do pobrania tylko do soboty. :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Podobno w ostatnim czasie sporo się w niej zmieniło pod względem redakcyjnym.

      Usuń
  4. To naprawdę świetna inicjatywa i skąd ja to znam - Jeszcze się zastanawiam, mam czas do września nad współfinansowaniem Wampirzych Opowieści. (Novae Res). Pozdrawiam nocną porą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudne dylematy. Nie zazdroszczę, ale pisarskie początki rzadko są łatwe. Życzę powodzenia!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty