Katarzyna Grabowska „Zagubieni w kłamstwie”

Katarzyna Grabowska „Zagubieni w kłamstwie”

Katarzyna Grabowska to wszechstronnie wykształcona i mająca wiele pasji osoba. Od dosyć dawna mocno trzymam kciuki za jej karierę pisarską i okazuje się, że autorka sukcesywnie podbija serca kolejnych czytelników. Seria „Magia ukryta w kamieniu” dostarczyła mi wielu emocji, dlatego też z wielką ciekawością zabrałam się za najnowszy cykl - „Wszystkie nasze chwile”. Pierwszy tom zakończył się dramatycznie, dlatego z niecierpliwością wypatrywałam kontynuacji. Czy i tym razem nie zabrakło emocji? 
Katarzyna Grabowska „Zagubieni w kłamstwie”

Weronika Skarbierska wróciła do Skarbiesza, by po śmierci dziadka zająć się przetwórnią i dokładnie zbadać, co się tam dzieje. Komisarz Artur Adamczewski cały czas stoi u jej boku, aby ją chronić. Niestety podczas wizyty w przetwórni nie udaje się uniknąć konfrontacji z Jusufem. Weronika nadal go kocha, ale jest niemal pewna, że to on stoi za śmiercią dziadka i Mileny oraz przemytem narkotyków. Do tego nie da się nie zauważyć, że mężczyzna ma romans z Agnes Rodriguez Toro, kobietą, której dziadek powierzył zarządzanie firmą. Weronika już wcześniej nie darzyła jej szczególną sympatią, teraz oczywiście jest jeszcze gorzej. Jest zazdrosna, chociaż oczywiście nawet przed samą sobą nie chce się do tego przyznać... Dziewczyna czuje się samotna, nie może na nikogo liczyć. Dobrze, że chociaż komisarz Adamczewski ją wspiera, ale czy faktycznie można mu ufać? Dlaczego tak się nią opiekuje? Czy robi to bezinteresownie, czy jednak ma w tym jakiś cel? 

Katarzyna Grabowska po raz kolejny dostarczyła nam mnóstwo emocji. Główna bohaterka znalazła się w bardzo trudnej sytuacji, a jak się niebawem okaże, może być jeszcze gorzej. Dziewczyna nie zawsze podejmuje racjonale decyzje, co oczywiście dla postronnego obserwatora może być irytujące. Kilkakrotnie zdenerwowałam się na nią, mimo iż darzę ją sporą sympatią. Ale to niejedyne emocje, jakie mną targały. Autorka zagwarantowała mi prawdziwy roller coaster uczuć... Czasami miałam ochotę rzucić książką, ale jednocześnie nie mogłam się od niej oderwać. 

„Zagubienie w kłamstwie” bez wątpienia wciągają, porywają czytelnika w wir zaskakujących wydarzeń książka. Mamy tu powieść obyczajową z ciekawymi wątkami kryminalnymi i sporą ilością zwrotów akcji. Nie brakuje scen sensacyjnych, ale też tych pełnych namiętności. Autorka podejmuje temat nietolerancji na tle rasowym, braku zrozumienia dla innych kultur i narodowości. Temat jak najbardziej na czasie. 

„Zagubieni w kłamstwie” to ciekawa i bardzo emocjonująca kontynuacja „Obcej miłości”, to powieść, od której trudno się oderwać, ale też trudno się na nią nie irytować. Dużo emocji, sporo ciekawych zwrotów akcji i fascynujących wątków. Oczywiście koniec części drugiej pozostawia czytelnika z mnóstwem pytań i ciekawością, co będzie dalej. Już wypatruję tomu trzeciego i mam nadzieję, że szybko się go doczekam... 

Moja ocena: 8/10 

Za możliwość przeczytania tej książki dziękuję Wydawnictwu Videograf. 



Katarzyna Grabowska, Zagubieni w kłamstwie, Videograf, 2020, 
ISBN: 978-83-7835-771-1, 
Str. 520.

Komentarze

  1. Obie książki mam dopiero przed sobą. Pewnie przeczytam, bo już na mnie czekają, ale nie wiem kiedy.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie zapowiadają się obydwa tytuły. Jeszcze nie miałam okazji poznać pióra autorki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie się zapowiada. Ciekawe te recenzowane książki. Pozdrawiam jesiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tematyka nietolerancji na tle rasowym, czy problem wielokulturowości, bardzo mnie ciekawią. Chętnie zapoznam się z tą serią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam! Dla mnie były to ciekawe i wciągające powieści.

      Usuń
  5. Lektura idealna dla mnie. Będą czytała. ��

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję serdecznie za recenzję. Pozdrawiam
    Katarzyna Grabowska

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty