"3 życia, 3 próby" już w księgarniach!

"3 życia, 3 próby" już w księgarniach!

Z ogromną przyjemnością prezentuję Wam zawartość mojej dzisiejszej przesyłki. Właśnie dotarła do mnie powieść Justyny Nowak-Wysockiej "3 życia, 3 próby", i to w cudownym zestawie. Dzień od razu zrobił się piękniejszy i bardziej słoneczny! Jednak najważniejsza informacja, którą chcę się z Wami podzielić, jest taka, że Korci mnie czytanie... patronuje temu tytułowi! Oczywiście niebawem opublikuję recenzję książki, a tymczasem mam dla Was krótką notkę wydawniczą, która mam nadzieję, że obudzi Waszą ciekawość...

Opowieść o Kobiecie, która pamięta swoje poprzednie dwa wcielenia i w każdym z nich zakochuje się w tym samym mężczyźnie. Dzieje się tak dzięki przeznaczeniu miłości, które połączyło kochanków na wieki. Ich miłość rozpoczęła się w XV-wiecznej Hiszpanii, jej ciąg dalszy rozgrywa się w kolejnym wcieleniu – XIX-wiecznej Francji, po czym ma szansę znaleźć swoje spełnienie w dzisiejszej Polsce, w Warszawie. Bezgranicznie zakochana Julia spotyka na swojej drodze wiele przeciwności, aby zaznać szczęścia u boku ukochanego, a dramatyczne wydarzenia zmieniają ja na zawsze. 

Justyna Nowak-Wysocka – Urodziła się w 1992 roku w małej miejscowości na terenie województwa świętokrzyskiego. Absolwentka jednej z kieleckich uczelni o profilu inżynier logistyki. Obecnie mieszka i rozwija się zawodowo w Warszawie. Debiutantka w świecie literackim. Pasję do pisania czuła od zawsze. Dzięki wsparciu męża i rodziny zmotywowała się i zrobiła krok w kierunku spełnienia swoich pisarskich marzeń.

Komentarze

  1. Zapowiada się ciekawie. Świetny zestaw. Czekam na twoją opinię.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na recenzję. Fakt - jak Radosna zauważyła - zapowiada się ciekawie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ciekawego patronatu. Wspaniała przesyłka. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny zestaw. Czekam zatem na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Po wstepie czekam na Twoją recenzję

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny zestaw. Zwłaszcza kubka Ci zazdroszczę, bo je kolekcjonuję. Hihi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też od niedawna je kolekcjonuję, więc bardzo się ucieszyłam z tej niespodzianki :)

      Usuń
  7. Opis wydaje się ciekawi, choć wydaje mi się, że niezbyt oryginalny. Niemniej przyjrzę się bliżej tej książce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że w literaturze trudno o oryginalność. Chyba już wszystko było i to na wiele sposobów. Ale przyznaję, że niektóre tematy też mi się przejadły. :)

      Usuń
  8. Faktycznie, zestaw przepiękny! A co do książki, to chętnie przeczytam, bo to moje klimaty. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje się, że może być to naprawdę niezła historia. Do tego okładka świetna :D
    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie się to wszystko zapowiada. Z pewnością przeczytam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty