"Łowca smaku" już w księgarniach!

"Łowca smaku" już w księgarniach!

Wczoraj premierę miała książka Urszuli Ziętek "Łowca smaku". Korci mnie czytanie... objęło patronatem ten tytuł, z czego niezmiernie się cieszę. Autorce udało się połączyć w powieści dwa interesujące dla mnie wątki: kryminalny i kulinarny. Na recenzję musicie jeszcze trochę poczekać, ale podzielę się z Wami krótką notką od wydawnictwa:

Kryminał w najlepszym smaku


Dziennikarz kulinarny Garik Nadej zostaje wplątany w morderstwo swojego kolegi po fachu. Razem z szaloną przyjaciółką Sylwią postanowił rozwikłać tajemnicę zbrodni, aby oczyścić się z zarzutów.

Co należy podać do ramenu? Czy da się po smaku rozpoznać składniki potrawy? I najważniejsze – kto mógł pragnąć śmierci znanego warszawskiego krytyka kulinarnego?

Tego wszystkiego dowiesz się z Łowcy smaku. Urszula Ziętek udowodniła, że nawet najbardziej ponure zbrodnie da się opisać z humorem, dystansem i… smakiem! Polecamy jako odtrutkę na ponure wieczory!

Zaciekawił Was opis fabuły? Macie apetyt na tę powieść? 

Zastanawiam się nad zorganizowaniem konkursu. Jesteście chętni? Wolcie konkursy na blogu czy może na Facebooku?


Komentarze

  1. Raczej to nie jest książka dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuję się skuszona. Gratuluję patronatu 💖

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś nie czuję się skuszona;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może po przeczytaniu mojej recenzji zmienisz zdanie. :) Wypatruj jej. :)

      Usuń
  4. Nie jestem pewana, czy jest dla mnie. Raczej mnie nie kusi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie pojawiła się recenzja. Przeczytaj - może zmienisz zdanie. :)

      Usuń
  5. Czuję się zaintrygowana ;) czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesująca książka, gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję patronatu, a po okładce myślałam, że to książka kucharska :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Okazuje się, że okładka zmyliła wiele osób. Jest już recenzja - zapraszam!

      Usuń
  8. Takie kryminały bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie przeczytaj! Jeśli masz wątpliwości, to zajrzyj do recenzji. :)

      Usuń
  9. naprawdę o tym jest książka ? hahaha myślałam, że to jakaś kulinarna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie zajrzę. Czekam też na recenzję. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Łowca smaku" to książka zdecydowanie napisana ze smakiem i warto ostrzyć sobie na nią apetyt! Świetne połączenie kryminału z typowo kulinarnymi wątkami, co jest dość niespotykane, a to wszystko przyprawione niezłym humorem. Polecamy gorąco wraz z Tobą! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kryminał z wątkiem kulinarnym i odrobiną dobrego humoru to moje ulubione połączenie. :) Warto zabrać tę powieść ze sobą na wakacje.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty