Lekkie, miłe i przyjemne tematy na poprawę humoru, nie tylko książkowe

Mamy zimę, wielu z tego powodu bardzo się cieszy i spędza czas na świeżym powietrzu, na sankach, łyżwach i nartach. Jednak są też i tacy, którzy tęsknią za słońcem, ciepłem i długim dniem. Mnie chyba bliżej do tej drugiej grupy... Śnieg cieszy oko i moje dzieci, ale ja z niecierpliwością czekam na koniec zimy. Dzisiaj mam trzy propozycje dla tych, którym potrzebny jest zastrzyk pozytywnej energii. Postawiłam na różnorodność. Mamy tu komedię kryminalną, gorący romans oraz podcast z pieprzykiem i humorem, ale przy tym bardzo wartościowy.

Alek Rogoziński "Miłość ci nic nie wybaczy"

Alek Rogoziński "Miłość ci nic nie wybaczy"

"Miłość ci nic nie wybaczy" to kolejna komedia kryminalna autorstwa Alka Rogozińskiego. Jako fanka tego gatunku, z wielką ciekawością poznaję twórczość Alka. Mam nadzieję, że niebawem będę się mogła okrzyknąć jego wielką fanką, póki co dopiero raczkuję w jego prozie. Cóż pokrętnego tym razem zrodziło się w głowie autora?

Karolina ma męża idealnego, tak przynajmniej myśli, ale do czasu. Za sprawą małego śledztwa, które przeprowadza razem ze swoimi przyjaciółkami, dowiaduje się, że jej mąż idealny ją zdradza. Jednak to nie koniec. Okazuje się, że jest też wmieszany w morderstwo. Czy to może być prawda? Karolina wraz z szalonymi przyjaciółkami, bratem i zaprzyjaźnioną autorką kryminałów, Różą Krul, spróbują rozwikłać sprawę...

Oczywiście jak to bywa w komediach kryminalnych, nie brakuje tu zabawnych sytuacji, dziwnych zbiegów okoliczności, ciętych ripost i zaskakujących zwrotów akcji. Nasi bohaterowie są nieprzewidywalni, spodziewać się po nich można dosłownie wszystkiego. Jest też fascynujące śledztwo, chociaż metody jego prowadzenia bywają czasami dosyć niekonwencjonalne. Jest śmiesznie, jest intrygująco, a do tego powieść czyta się błyskawicznie i zapartym tchem. Autor po raz kolejny zabrał nas w sam środek prawdziwego galimatiasu. Oczywiście jestem na tak!

Moja ocena: 7/10

Alek Rogoziński, Miłość ci nic nie wybaczy, Edipresse Książki, 2020,
ISBN: 978-83-8177-288-4,
Czas: 6 godz. 59 min.

Anna Wolf "Zemsta Gangstera"

Anna Wolf "Zemsta Gangstera"

"Zemsta gangstera" to drugi tom mafijnej serii. W pierwszym skupiliśmy się na Aleksieju Tarasowie i jego wybrance. Tym razem poznajemy los jego brata bliźniaka. Anton jest płatnym mordercą, bez skrupułów i serca. Wcześniej tylko jedna osoba obudziła w nim jakieś głębsze uczucia, niestety zalążek miłości przekształcił się w złość i ogromny żal do tej kobiety. I z wzajemnością. Jordan Phoenix też żywi do niego nienawiść, chce się zemścić za to, co wydarzyło się ponad cztery lata temu. Jednak niebawem okazuje się, że sprawa jest znacznie bardziej skomplikowana niż by się mogło wydawać, przeszłość wcale nie jest zamkniętym rozdziałem, a do tego jeszcze skrywa mnóstwo tajemnic...

"Zemsta gangstera" to gorąca lektura. Nie brakuje tu niegrzecznych chłopców, bywa bardzo niebezpiecznie, ale też namiętnie i romantycznie. Fabuła mknie, a powieść czyta się szybko i lekko. To przyjemne czytadło, które gwarantuje relaks i rozrywkę. Już niebawem zabieram się za kolejny tom tej serii, bo jestem go niezmiernie ciekawa.

Moja ocena: 7/10

Anna Wolf, Zemsta Gangstera, #SexStories, 2020,
ISBN: 978-83-272-6812-9,
Czas: 8 godz. 22 min.

Magda Mołek, Joanna Keszka "Rozważna i erotyczna"

Magda Mołek, Joanna Keszka "Rozważna i erotyczna"

Tym razem nie przychodzę do Was z książką, ale serią podcastów. Magda Mołek to znana dziennikarka, a Joanna Keszka to trenerka kreatywnego seksu. Co te dwie panie razem zmalowały? Serię podcastów o seksie, ale nie tylko. Posłuchamy tu też o nas kobietach, o naszym społeczeństwie, o tym, jak zostałyśmy wychowane, jak nadal mimo upływu czas i ciągle dokonujących się na świecie zmian, myślenie wielu osób nie zrewolucjonizowało się ani o ociupinkę. Panie prowadzą ożywioną dyskusję na różne tematy, pełną humoru i pozytywnej energii. Możemy posłuchać o cipkach i penisach, masturbacji, wibratorach i przyjemności, ale też o gwałcie, o tym, że nadal trudno jest nam rozmawiać o seksie, a naszych potrzebach i oczekiwaniach.

Uwielbiam słuchać, jak Joanna Keszka opowiada o seksie, jak odczarowuje tę dla większości dla nas strefę tabu. Jej powtarzane po wielokroć stwierdzenia "Ciało raz puszczone w ruch, dalej puszcza się samo" czy "zaprzyjaźniony penis" wywołują niezmiennie uśmiech na mojej twarzy. W jej słowach jest dużo pozytywnej energii, którą trudno jest się nie zarazić. Magda Mołek świetnie odnajduje się w dyskusji z Joanną Keszką i wychodzi z tego fascynująca, pouczająca, pełna otwartości i dobrego humoru dyskusja. Koniecznie posłuchajcie!

Moja ocena: 9/10

Magda Mołek, Joanna Keszka, Rozważna i erotyczna, EmpikGo, 2020.
Odcinki i ich długość:
01 Mam cipkę, czyli jak rozmawiać o częściach intymnych – 54 min.
02 Wszystko co chciałybyście wiedzieć o orgazmach pochwowych i łechtaczkowych – 56 min.
03 Po co kobiecie wibrator? Historia wibratora: od medycznego przyrządu do kobiecej zabawki erotycznej – 43 min.
04 Czy moja wagina jest normalna? - 48 min.
05 Czy bycie feministką rujnuje moje małżeństwo? - 41 min.
06 Przewodnik masturbacji dla kobiet – 55 min.
07 Zgwałcił mnie bardzo miły facet – 48 min.
08 Czy świat by upadł, gdyby seks był przyjemny i zabawny także dla kobiet?- 53 min.
Odcinek specjalny – zapowiadający kolejną serię - 1 godz.

Dzisiaj pojawił się pierwszy odcinek drugiej serii, jeszcze nie zdążyłam go wysłuchać, ale z pewnością nadrobię...

Na koniec dodam tylko, że podcastów wysłuchałam za darmo w abonamencie Empik Free. Mam nadzieję, że nic się nie zmieniło i Wam też się to uda. Przyjemności!

Komentarze

  1. Książkę Alka również polecam. Idealna pozycja na poprawę humoru.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem niestety nic dla siebie nie widzę. Ale cieszę się, że Tobie się podobały :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twórczość tego autora jeszcze przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z zaprezentowanych przez ciebie tytułów, najbardziej zaciekawił mnie ten podcast.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam! Ja teraz delektuję się drugim sezonem i mam nadzieję, że będzie ich jeszcze wiele. ;)

      Usuń
  5. Z Twoich propozycji najbardziej kusi mnie proza Rogozińskiego - tyle o niej słyszałam, że mam ochotę sięgnąć i sprawdzić czy i mi się spodoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Rogozińskiego mam w planach ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej mnie interesuje ostatnia pozycja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się skusisz? Warto posłuchać. Ja cieszę się drugim sezonem i mam nadzieję, że na tym się nie skończy. :)

      Usuń
  8. Rogozińskiego czytałam ,,Raz, dwa, trzy zginiesz ty", ale dla mnie trochę przereklamowana. Niezbyt mnie śmieszyła..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bawiłam się dobrze podczas lektur "Miłość ci nic nie wybaczy", chociaż też przyznaję, że są autorzy, którzy lepiej trafiają w moje poczucie humoru. :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty