Premiera "Dialogu dwóch węży"

Premiera "Dialogu dwóch węży"

Z ogromną radością informuję Was, że Korci mnie czytanie... objęło patronatem medialnym książkę "Dialog dwóch węży" Michaliny Peek. Jutro premiera tej książki. Postaram się jak najszybciej napisać jej recenzję, a póki co podzielę się z Wami krótką notką wydawniczą:

Tekla czuje się osamotniona i niezrozumiana przez otoczenie. Przytłoczona codziennością oraz presją otoczenia dziewczyna coraz głębiej zapada w chorobę psychiczną – codziennie mierzy się z prześladującym ją sobowtórem. Czy mimo trudności uda się jej ułożyć życie, czy może spadnie w otchłań szaleństwa? Poruszająca i pouczająca lektura.

Tytuł: Dialog dwóch węży
Autor: Michalina Peek
Wydawca: Manufaktura Słów
Wymiary: 148x210 mm, oprawa miękka
ISBN: 978-83-66695-18-4
Ilość stron: 200.

Premiera "Dialogu dwóch węży" Michaliny Peek

Komentarze

  1. Ciekawa zapowiedź, gratuluję również patronatu. Jednak książka niestety nie dla mnie. A tak a propos - często można zauważyć jakieś swoje "klony" w realu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. :) Ja chyba jeszcze nie trafiłam na swojego klona. :)

      Usuń
  2. Interesting book. Thanks for your sharing...

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję patronatu. Czekam na twoją recenzję.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka zapomiada się naprawdę interesująco. Główna bohaterka nosi imię mojej babci. Gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję patronatu! Opis ciekawy, chętnie przeczytałabym tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Nie wiem jednak czy to książka dla mnie, przekonam się po Twojej recenzji. Póki co, okładka taka sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że recenzja pojawi się w przyszłym tygodniu. :)

      Usuń
  7. A jaką nazwę ma choroba psychiczna, na którą choruje dziewczyna? Czekam na Twoją recenzję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja w końcu jest. Jest to najprawdopodobniej schizofrenia, chociaż w książce ta nazwa pada tylko raz (tyle wypatrzyłam) jako jedna z możliwości.

      Usuń
  8. Zawsze marzyłem aby wydać książkę, mam wyobraźnię, dobre pióro - brakuje kapitału..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz wyobraźnie i dobre pióro, to może i bez kapitału uda się wdać książkę. Powodzenia!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty