wtorek, 14 listopada 2017

"Najlepszy powód, by żyć" może być Twój, czyli od dawna zapowiadany konkurs!

"Najlepszy powód, by żyć" może być Twój, czyli od dawna zapowiadany konkurs!
Już dosyć dawno temu obiecywałam Wam konkurs z książką Augusty Docher "Najlepszy powód, by żyć", ale jak to zwykle bywa, sprawa się trochę przeciągnęła. Bardzo Was za to przepraszam i oczywiście zachęcam do udziału w zabawie. Myślę, że książki nie muszę reklamować - pamiętacie jeszcze moje zachwyty nad tym tytułem? Ta lektura wywołała u mnie dużo emocji i mam nadzieję, że w Waszym wypadku też tak będzie. 


Co trzeba zrobić, żeby o nią powalczyć? 

Koniecznie zapoznajcie się z regulaminem:

  1. Organizatorką konkursu jestem ja - Kornelia Pikulik-Czyż - autorka bloga Korci mnie czytanie...
  2. Fundatorem nagrody jest Wydawnictwo Znak.
  3. Konkurs trwa od 14 listopada do 8 grudnia 2017 roku.
  4. Zwycięzcą zostanie ten, kto w najbardziej interesujący sposób odpowie na zadane pytanie. Laureata wyłoni organizator zabawy.
  5. Wyniki zostaną ogłoszone najpóźniej 15 grudnia 2017 roku.
  6. Laureat będzie miał 7 dni na podanie adresu do wysyłki nagrody (adres na terenie Polski). Czas liczony będzie od momentu wysłania do zwycięzcy maila w tej sprawie.
  7. Jeśli przez ten czas nie doczekam się odpowiedzi, wyłonię kolejnego zwycięzcę.
  8. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

Aby wziąć udział w konkursie należy:
  • zgłosić się pod tym postem,
  • podać swój adres mailowy,
  • w jak najciekawszy sposób odpowiedzieć na pytanie: "Jaki jest Twój najlepszy powód, by żyć?".
Bardzo się ucieszę, jeśli udostępnicie w Internecie informację o konkursie, polubicie mój fanpage oraz oczywiście fundatora nagrody, ale nie jest to obowiązkowe. Duża frekwencja w zabawie zmobilizuje mnie do organizacji kolejnych konkursów, ale bez wątpienia utrudni wyłonienie zwycięzcy. 

Wszystkim życzę powodzenia i czekam na pierwsze zgłoszenia!

6 komentarzy :

  1. Ja już książkę mam, więc życzę innym powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również mam tę książkę, ale trzymam kciuki za wszystkich uczestników.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam tej książki, więc wezmę udział. ;)
    Moim najlepszym powodem, by żyć... jest po prostu życie. Mamy je tylko jedno, nie będzie kolejnej możliwości, by żyć tak żyjemy teraz. To powoduje, że chce się przeżyć życie jak najlepiej, korzystać z tego co nam daje. Powodem jest również wszystko co mnie otacza, szczególnie moi bliscy, a także uczucia, które są nieodłącznym elementem naszego życia. Są to też te wszystkie drobne przyjemności, które są codziennym elementem naszego istnienia. Powodem, by żyć może być tak naprawdę wszystko, a każdy powód jest równie ważny.
    16carolajna16@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wiele powodów by żyć.Codzienny widok poranka sprawia, że wstępuje we mnie energia, ale chyba jednak największy powód by życ to moja kocia gromadka :-)
    renata.chico1@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim najlepszym powodem by żyć jest moja rodzina i moja pasja czyli granie na skrzypcach kocham to i kiedy zaczynam grać wszystko znika 😀 werasosz94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń