Konkurs z „Ember in the Ashes. Pochodnia w mroku” rozstrzygnięty!

Konkurs z „Ember in the Ashes. Pochodnia w mroku” rozstrzygnięty!

Do 30 października mogliście walczyć o książkę „Ember in the Ashes. Pochodnia w mroku”. Czternaście osób próbowało wyobrazić sobie, jak wyglądałby świat bez książek. Cóż, bez wątpienia byłaby to znacznie mniej ciekawa rzeczywistość... Jeśli chcecie poznać wszystkie odpowiedzi, klikajcie na link: Wygraj książkę „Ember in the Ashes. Pochodnia w mroku”! Wasze odpowiedzi były na wysokim poziomie, każda inna, na swój sposób ciekawa. Uwierzcie mi, że wyłonienie jednej, która byłaby najlepsza, było bardzo trudne. Oczywiście to mój subiektywny wybór, który niekoniecznie musi być zgodny z Waszymi typami. Muszę jednak dodać, że mój mąż, zupełnie niezależnie ode mnie, uznał tę samą odpowiedź za najciekawszą. Coś więc w niej musi być. 

Zwycięzcą konkursu zostaje:

Roman Sidło.

Oto zwycięska odpowiedź: 

Konkurs z „Ember in the Ashes. Pochodnia w mroku” rozstrzygnięty!

Krótko, zwięźle, z poczuciem humoru i oczywiście na temat. 

Romanie, serdecznie gratuluję! Wypatruj maila ode mnie. 

Wszystkim uczestnikom bardzo dziękuję za udział i już zapraszam do kolejnej zabawy. Ruszamy już niedługo. Bądźcie czujni!

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty