środa, 10 września 2014

Wydawnictwo M zaprasza

Wydawnictwo M zaprasza do Krakowa na dwa spotkania:
  • 14 września od godziny 13:00 w kinie ARS – Krakowska premiera książki „Jego Oczami” wzbogacona o spotkanie z Szymonem J. Wróblem i Markiem Barańskim,
  • 16 września o godzinie 17:30 w Klubie Dziennikarzy pod Gruszką – spotkanie z Krzysztofem Ziemcem.
Cóż, ja niestety mam za daleko do Krakowa. Ale może Wy się wybieracie? 


Szymon J. Wróbel, Marek Barański "Jego Oczami"

Krzysztof Ziemiec

Zaprasza

.

15 komentarzy :

  1. Niestety do Krakowa mam zdecydowanie za daleko :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja podobnie - mieszkam w zupełnie innym rejonie kraju :)

      Usuń
  2. Ja czekam na Ziemca we Wrocławiu:) Jeden z moich ulubionych dziennikarzy:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wybrałabym się na spotkanie z panem Wróblem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wezmę udziału w tych spotkaniach z tego samego powodu, co Ty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mieszkam w Gdańsku, więc do Krakowa mam zdecydowanie zbyt daleko. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zdecydowanie bliżej do Gdańska niż Krakowa. :)

      Usuń
  6. Niestety, dla mnie to za daleko.. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety do Krakowa mam ponad 300 km i choć kocham to miasto, to tym razem jednak nie zjawiłam się na spotkaniach :)

    OdpowiedzUsuń