"Komnata głodu i chłodu" już w księgarniach!

"Komnata głodu i chłodu" już w księgarniach!

Dzisiaj jest premiera książki Magdy Chruścińskiej "Komnata głodu i chłodu" i z tej okazji spieszę Was poinformować, że Korci mnie czytanie... patronuje tej powieści. To dla mnie duża radość i zaszczyt. "Komnata głodu i chłodu" to niełatwa i przejmująca opowieść. W przyszłym tygodniu postaram się opowiedzieć Wam o niej dokładnie, a dzisiaj zacytuję tylko notkę wydawniczą:

"Komnata głodu i chłodu" już w księgarniach!

Krystyna na strychu swojego domu odnajduje tajemniczy pamiętnik, zawierający wojenne wspomnienia młodej dziewczyny. Z każdym kolejnym dniem lektury maturzystka odkrywa makabryczną przeszłość swojej rodziny. Odtąd jej życie nie będzie takie samo.

„Napisałam Komnatę głodu i chłodu, aby uświadomić innym, jakie okropieństwa przydarzyły się ludziom takim jak my w trakcie II wojny światowej i dlaczego powinniśmy nie dopuścić do rozpętania kolejnych konfrontacji zbrojnych.

Zważywszy na to, że zamierzam zobrazować trudne sytuacje, treść jest czasem brutalna. Myślę, że jedynie one są w stanie zmienić myślenie człowieka”.
(ze Wstępu)

Magda Chruścińska (lat 29) debiutuje Komnatą głodu i chłodu. Ukończyła Zespół Szkół Ekonomicznych w Zielonej Górze tytułem technika ekonomika o specjalności kadry i płace, a następnie Uniwersytet Zielonogórski tytułem inżyniera na kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji. Pracowała głównie fizycznie na produkcji w Polsce, Holandii i Niemczech. Spróbowała również pracy jako doradca klienta w banku. Obecnie pracuje w firmie produkcyjnej jako specjalista ds. zakupów technicznych w dziale utrzymania ruchu. Zainteresowanie okresem II wojny światowej wzbudził w niej jej ojciec, który w domu rodzinnym często oglądał filmy dokumentalne niej poświęcone. Jej matura ustna z j. polskiego dotyczyła ekstremalnych warunków wojennych.

Komentarze

  1. Gratuluję patronatu. Zaciekawiła mnie ta książka.

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja gratuluję serdecznie patronatu. Po książkę sięgnę, wydaje się być intrygująca. Chyba takich książek nigdy dość. Pozdrawiam i miłego weekendu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie chcę przeczytać tę książkę. Gratuluję serdecznie patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa twoich wrażeń po tej lekturze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię taka tematykę, więc zapowiedź brzmi arcyciekawie! Będę czekać na recenzję a tymczasem gratuluję ciekawego patronatu!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty