Pięknych świąt!

Moi Drodzy, na blogu od dawna panuje cisza i nie zanosi się, żeby w najbliższym okresie miało się to zmienić.  Niestety nie przybywa mi czasu wolnego, a wręcz przeciwnie. A jeśli już się trafi, to niewiele mogę go przeznaczyć na czytanie, ale książki cały czas są obecne w moim życiu. Częściej w postaci audiobooków niż papierowych egzemplarzy, ale i na te drugie jej miejsce. Postanowiłam czytać to, co od dawna stoi na moich półkach. Zgromadziłam tam mnóstwo perełek, a przez to, że blagując, ciągle sięgałam po nowości, na tamte nigdy nie było dobrego czasu. Teraz cieszę się nimi, dostarczają mi one dużo emocji. Czytam bez pośpiechu, bez terminów i przymusu.  Potrzebowałam takiego oddechu. 

Pięknych świąt!

Jednak nie zapomniałam o Was, Moi Drodzy Czytelnicy, i w związku z nadchodzącymi świętami życzę Wam miłości, zdrowia i magii, radości z tego pięknego czasu, cudownych spotkań i wspaniałej atmosfery. Spędźcie ten czas tak, jak chcecie i jak lubicie, bez zwracania uwagi na to, co wypada. Pięknych prezentów, również książkowych, czasu na dobrą lekturę i inne rozrywki. Niech będzie to cudowny okres!

Książki, które znalazły się na zdjęciu, niedawno przeczytałam i każda z nicna swój sposób mnie oczarowała. Wywołały one mnóstwo emocji, chociaż oczywiście były one różne w przypadku każdej z tych powieści. Nie zamierzam się tutaj rozpisywać na ich temat, chcę tylko zaznaczyć, że wszystkie polecam z całego serca!

Na koniec mam dla Was zdjęcia dwóch prezentów, które otrzymałam jakiś czas temu od moich przyjaciółek. Obie własnoręcznie dla mnie wykonały piękne rzeczy. Dziewczyny, jeszcze raz bardzo Wam dziękuję!

Pięknych świąt!

Pięknych świąt!

Komentarze

  1. Zdrowych, rodzinnych, pełnych wiary, miłości i nadziei Świąt Bożego Narodzenia spędzonych w atmosferze serdeczności i życzliwości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę przede wszystkim dużo odpoczynku, radości, spokoju i zdrowia!
    Niech blask świec i lampek choinkowych rozświetlą mrok wieczorów, a smak wigilijnych potraw spożywanych z bliskimi pozostanie na długo w pamięci!
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego. Jarek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bloger ma awarie, wyświetliło posta z opóźnieniem, jeszcze raz wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio dosyć często się to zdarza. Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  5. Zdrowych, radosnych, spokojnych i pełnych ciepła Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty