Jest wiele powodów, by żyć, czyli rozstrzygnięcie konkursu!

Jest wiele powodów, by żyć, czyli rozstrzygnięcie konkursu!
Czas rozstrzygnąć konkurs z książką Augusty Docher "Najlepszy powód, by żyć"! Wyłonienie zwycięzcy było bardzo trudne. Kilkakrotnie czytałam Wasze zgłoszenia - było ich dwadzieścia sześć. Z przyjemnością czytałam o Waszych powodach, by żyć. Każdy był ważny, czy to rodzina, chłopak, narzeczony, pasje, czy małe przyjemności. Wspaniale, że potraficie cieszyć się życiem, dostrzegać małe uśmiechy od losu, czerpać przyjemność z drobiazgów. Zachęcam Was do zajrzenia do odpowiedzi pod postem konkursowym - wtedy zrozumiecie, jak trudne miałam zadanie. 

Skoro jednak ogłosiłam konkurs i podjęłam się wyłonienia zwycięzcy, to musiałam stanąć na wysokości zadania. Najbardziej spodobała mi ta odpowiedź:

Jest wiele powodów, by żyć, czyli rozstrzygnięcie konkursu!

Zwycięzcą zostaje: karolina2701!

Gratuluję zwyciężczyni, a wszystkim dziękuję za piękne odpowiedzi! Cieszę się, że tak licznie wzięliście udział w zabawie i że macie w sobie tyle pozytywnej energii. 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty