Zadaj pytanie i wygraj jeden z trzech e-booków "Jazda na rydwanie" Juliana Hardy'ego!

Pamiętacie recenzję książki Juliana Hardy'ego "Jazda na rydwanie"? Jeśli nie, to koniecznie do niej zajrzycie. Wtedy z pewnością nabierzecie apetytu na przeczytanie tej powieści i udział w konkursie, który właśnie rusza. Do wygrania aż trzy e-booki tej rewelacyjnej książki! Aby Was jeszcze bardziej zachęcić, dodam, że w najbliższym czasie nie znajdziecie tej powieści w żadnej z księgarń. Nie zdradzę Wam dlaczego tak jest, ale macie okazję sami zapytać o to Juliana Hardy'ego.

Oto zasady zabawy:
  1. Organizatorką konkursu jestem ja - Kornelia Pikulik-Czyż - autorka bloga Korci mnie czytanie...
  2. Fundatorem nagród jest autor książki "Jazda na rydwanie".
  3. Konkurs trwa od 4 września do 25 września 2017 roku.
  4. Laureatów wyłoni Julian Hardy.
  5. Zwycięzcami zostaną osoby, które zadadzą najciekawsze pytania.
  6. Autor zaznacza, że nie odpowiada na pytania osobiste i te dotyczące polityki po 1989 roku.
  7. Wyniki zostaną ogłoszone najpóźniej 2 października 2017 roku.
  8. Nagrody rozsyłać będzie autor książki.
  9. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).
  10. Aby wziąć udział w konkursie należy:
  • zgłosić chęć udziału pod tym postem,
  • podać swój adres e-mail,
  • zadać pytanie Julianowi Hardy'emu.
Liczę na Waszą pomysłowość. Wraz z ogłoszeniem wyników zabawy opublikuję odpowiedzi na Wasze pytania. 

Będę bardzo wdzięczna, jeśli udostępnicie informację o konkursie (na blogu, Facebooku, Twitterze, Google+...), polubicie mój fanpage oraz "Jazdy na rydwanie", ale nie jest to obowiązkowe.

Życzę Wam przyjemnej zabawy i czekam na pierwsze pytania! 

Komentarze

  1. Nie wezmę udziału w konkursie że względu na to iż nie czytam ebooków. Życzę powodzenia zawodnikom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Też rzadko sięgam po e-booki, ale czasami robię wyjątek. Poza tym czytnik świetnie sprawdza się w podróży i nie obciąża kręgosłupa. :)

      Usuń
  2. Ja już książkę mam (dzięki Kornelia!). Reszcie życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się!
    e-mail: magda-17_17@o2.pl

    Pytanie: Skąd pomysł na książkę, którą można przypisać tak wielu gatunkom?

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę podziękować, ebooki to nie moja bajka. ☹️ Ale powodzenia wszystkim! Super pomysł na konkurs! 💓
    Całusy,
    StormWind z bloga cudowneksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam pytanie pozakonkursowe, gdyż książkę już mam ;)

    Kto jest dla Pana autorytetem i wzorem do naśladowania?

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się.
    Mój mail: ksiegozbiorkasiny@gmail.com
    Pytanie: Czy zdradziłby Pan (przynajmniej cząstkę) jak wyglądały prace przygotowawcze do tej książki/zbieranie materiałów?

    PS: teraz rozumiem ten ebook - nie widać w jego przypadku tej ilości stron, prawda?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się!

    dp.polewka@gmail.com

    Jak w głowie pisarza rodzą się charaktery bohaterów jego książki i ich motywy? Czy autor wzoruje się na swoim alter ego, bliskich, znajomych? Jak to wygląda na podstawie doświadczenia w tworzeniu ,,Jazdy na Rydwanie" ?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty