Książek nigdy za wiele!

Uwielbiam posty stosikowe i domyślam się, że z Wami jest podobne. Dla mnie to okazja do przejrzenia zaległości i zmotywowania się do ich nadrobienia. Ostatnio chwaliłam się książkowymi zdobyczami na początku roku i aż nie chce mi się wierzyć, że od tamtego czasu minęło już pół roku. W międzyczasie pokazywałam Wam nabytki z księgarni dadada.pl. Na ich stronie kupiłam dużo książek za niedużą kwotę. Jeśli jeszcze tam nie zaglądaliście, to koniecznie musicie nadrobić. Wyprzedaż do -90% trwa. Pojawiły się nowe tytuły, więc klikajcie na link i kupujcie: Wyprzedaż do -90%. To nie koniec promocji - za zakupy za 100 złotych dostaniecie książkę za 1 złoty, za zapisanie do newslettera - za 50 groszy, do tego dostawa do kiosków Ruchu jest darmowa. Warto też zajrzeć do Hitów cenowych i oferty Wydawnictwa MG - czeka na Was 42% rabat na ich książki. Nic tylko kupować. Mi z trudem udaje się powstrzymać. Zastanawiacie się pewnie skąd ta powściągliwość, ale wystarczy spojrzeć na zdjęcia poniżej, żeby to zrozumieć...







Dwa pierwsze zdjęcia prezentują pozycje już (a niektóre dopiero) przeczytane i zrecenzowane. Jeśli chcecie, możecie wrócić do recenzji:
  1. W. Bruce Cameron „Był sobie pies”,
  2. Małgorzata Bajko, Monika Janiszewska „(Nie)grzeczni?”,
  3. Eliana Liotta, Pier Giuseppe Pelicci, Lucilla Titta „Dieta Smartfood”,
  4. Jo Nesbø „Pragnienie”,
  5. Leisa Rayven „Zły Romeo”,
  6. Winston Graham „Poldark. Warleggan” - pożyczony, więc nie ma go na zdjęciu,
  7. David McKee „Elmer. Najlepsze przygody” - tej pozycji również zabrakło na zdjęciu,
  8. Karolina Wiaczewska „Kalecznicy”,
  9. Marek Bukowski, Maciej Dancewicz „Najdłuższa noc”,
  10. Katie Agnew „Doskonała pomyłka”,
  11. Nela mała reporterka „Nela i skarby Karaibów”,
  12. Winston Graham „Poldark. Czarny księżyc”,
  13. Maia Sobczak „Przepisy na szczęście”,
  14. Amy Ahlers, Christine Arylo „Rozpraw się ze swoją wewnętrzną jędzą. Jak zacząć kochać samą siebie, a przestać się niszczyć”,
  15. William Peter Blatty „Egzorcysta”,
  16. Katarzyna Misiołek „Ironia losu”,
  17. Tomasz Ilnicki „Azyl. Zapiski stalkera”,
  18. Geir Tangen „Maestro”,
  19. Peadar O'Guilin „The Call. Wezwanie”,
  20. Penelope Ward „Przyrodni brat”,
  21. Renata Mazurowska, Tomasz Sobierajski „O sztuce bycia z innymi. Dobre maniery na nowy wiek”,
  22. Julian Hardy „Jazda na rydwanie”,
  23. Krzysztof Bochus „Czarny manuskrypt”,
  24. Wanda Majer-Pietraszak „Srebrny widelec”.
Kilka z tych tytułow zasłużyło na moją najwyższą ocenę. Były to książki: "Był sobie pies"„Pragnienie”„Elmer. Najlepsze przygody” i „Egzorcysta”, ale wśród pozostałych zdobyczy też nie brakuje świetnych powieści. 

Przypominam również, że możecie zawalczyć o książkę "Jazda na rydwanie" Juliana Hardego:

http://korcimnieczytanie.blogspot.com/2017/07/konkurs-z-jazda-na-rydwanie.html

Tyle na temat tego, co już było na blogu, co przeczytałam i zrecenzowałam. Teraz czas na wyrzuty sumienia. Oto książki, których recenzji możecie się spodziewać w najbliższym czasie: 



To wyłącznie egzemplarze recenzenckie. Sporo tego, więc jak widać moja asertywność nie ma się najlepiej.

Do tego dochodzi kilka zdobyczy z innych źródeł:


Na koniec miks e-booków i audiobooków:


Większość to nabytki z BookRage'a. Uwielbiam tę stronę i możliwość kupowania za grosze. Warto też zajrzeć na tę stronę: Vera Eikon, gdzie za darmo można ściągnąć powieść "Między prawami. Polowanie na wilka". 

Jak widzicie zapas książek mam, niestety z czasem jest gorzej, ale nie można mieć wszystkiego. 

Jestem ciekawa, czy podobają się Wam moje zdobycze? 

Komentarze

  1. Faktycznie, ogrom tego :D A przy tym czytałam tylko książkę Camerona ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprócz tego mam jeszcze inne zaległości czytelnicze. :)

      Usuń
  2. Idę spojrzeć na promocję Dadada. Może coś upoluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O księgarni dadada.pl pierwszy raz słyszę, ale jak zobaczyłam ich stronę, to promocje rzeczywiście ciekawe. A co do Twoich stosików - to są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już kilkakrotnie robiłam u nich zakupy i polecam!
      Dziękuję. :)

      Usuń
  4. Bardzo dużo ciekawych książek. O księgarni słyszałam, lubię ich promocje.
    O, a może następnym razem w twoje ręce wpadnie moja ksiązka - 365 dni. Zobaczymy się znów? x
    pozdrawiam
    polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do zakupów, a na książkę być może się skuszę. :)
      Przydałby się jeszcze sklep z wolnym czasem na czytanie.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Nie słyszałam jeszcze o tej księgarni, a widzę, że warto ją śledzić, bo 900% obniżki to naprawdę dużo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie 900%, a tylko 90%, ale i tak jest dobrze. :)

      Usuń
  6. Ile książek :) Ja mam przy łóżku taką ogromną wieżę ustawioną z książek, których jeszcze nie przeczytałam. Codziennie rano cieszę się, że noc minęła mi spokojnie i nic mnie nie przywaliło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre! Ja mam tak duże zaległości, że musimy zmienić lokum. :)

      Usuń
  7. Dużo tych książek ,ale jak napisałaś,książek nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiele bym oddała za "Niespokojnych zmarłych" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może niebawem trafią w Twoje ręce - tego Ci życzę. :)

      Usuń
  9. Piękne stosiki. Ja też żałuję, że z książkami w pakiecie nie dostaje się czasu na ich czytanie.:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Imponujący zbiór :) Dzięki za informacje o promocji, mój portfel zapewne nie będzie zadowolony, ale ja mam nadzieję, że znajdę coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocje są po to, żeby z nich korzystać. :) W tym sklepie już kilkakrotnie kupiłam cały stosik za cenę jednej czy dwóch książek.

      Usuń
  11. Uwielbiam stosiki :)) Moje też rosną i rosną, bo promocje tak kuszą zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna opcja :D Ja już dawno nie mam miejsca na książki, ale i tak je kupuję :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki Korciu za namiary na tę księgarnię, może coś wyszperam:) Pozdrawiam wakacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, nie kuś. Gratuluję zdobyczy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo książek Ci wpadło ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty