Wiersze w mieście!

Niedawno pisałam Wam o świetnej akcji "Wiersze w mieście"  i oczywiście zazdrościłam mieszkańcom stolicy. Na szczęście organizatorzy pomyśleli też o tych, którzy mieszkają w mniejszych miejscowościach. Dzięki ich życzliwości mogę udostępnić poezję, z którą od 1 kwietnia obcują warszawiacy.  Czytajmy więc i my!  Życzę refleksyjnej lektury i odsyłam do wierszy:

Wiersze w mieście!


Wiersze w mieście!


Wiersze w mieście!


Wiersze w mieście!


Wiersze w mieście!


Wiersze w mieście!


Wiersze w mieście!


Wiersze w mieście!


Wiersze w mieście!


Wiersze w mieście!


Wiersze w mieście!


Wiersze w mieście!


Wiersze w mieście!


Wiersze w mieście!


Wiersze w mieście!


Wiersze w mieście!


Wiersze w mieście!

Na koniec muszę się Wam pochwalić moją nową zakładką. Mała rzecz, a jak cieszy. 
Wiersze w mieście!

Komentarze

  1. Rzeczywiście - fajna akcja. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna akcja. Żałuję, że do mojej małej mieściny takie eventy nie docierają. Może dlatego panuje tutaj taki upadek kultury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety też mieszkam w małej miejscowości i o takich akcjach mogę pomarzyć. Jednak nie wiem, czy wiąże się to z upadkiem kultury i czy w takich mieścinach jest z tym gorzej niż w dużych miastach. Ciekawy temat do dyskusji. :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty