czwartek, 29 października 2015

Wyniki konkursu z "Silva rerum"!

Wyniki konkursu z "Silva rerum"!


Do niedzieli włącznie mogliście wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania była książka Kristiny Sabaliauskaitė "Silva rerum", ufundowana przez Wydawnictwo Znak. Wszystkim uczestnikom dziękuję za świetną zabawę. Trzeba przyznać, że udało Wam się ułożyć z podanych literek wiele ciekawych słów. Gratuluję pomysłowości! Niestety zwycięzca może być tylko jeden. Czas najwyższy przystąpić do rozstrzygnięcia konkursu!


Jak zawsze w skład komisji losującej wchodzili: mój mąż Marek, nasza córka Aurelka i oczywiście ja. Aurelka miała najważniejsze zadanie, czyli musiała wylosować karteczkę z nazwiskiem szczęśliwca. 

Wyniki konkursu z "Silva rerum"!

Jak widać, dziecko bardzo się ucieszyło na widok karteczek, ale gorzej było z przekonaniem jej, żeby wylosowała tylko jedną z nich. Gdy w końcu nam się to udało, to Aurelka za nic nie chciała oddać szczęśliwego losu. Zaciskała go mocno w swojej łapce i niemal siłą musiałam go jej zabrać. Dlatego nie wygląda on najlepiej, ale na szczęście nie podarł się i nazwisko zwycięzcy jest dobrze widoczne.

Wyniki konkursu z "Silva rerum"!

Uwaga! Szczęśliwcem jest:

Wyniki konkursu z "Silva rerum"!

Aingeal Maith!

Serdecznie gratuluję zwyciężczyni! Możesz już wypatrywać maila ode mnie. 

Mam nadzieję, że będziesz tą książką równie zachwycona jak ja. Tego Ci oczywiście życzę!

21 komentarzy :

  1. Maszyna losująca rośnie i sie wprawia. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rośnie jak na drożdżach i faktycznie idzie nam to coraz sprawniej. Tym razem miała trochę humorki, bo było już późno, Aurelka była już w piżamce gotowa do spania. :) Ale dała radę.

      Usuń
  2. Jejku, dziękuję! :) I Aurelce także dziękuję :) Dziś zakończyłam intensywne szkolenie i w końcu będę mogła zabrać się za książki. Ta będzie miała pierwszeństwo :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo! Mam nadzieję, że książka Ci się spodoba. :) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Gratulacje!!! Przegapiłam dobrą zabawę:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się. :) Mam nadzieję, że za jakiś czas znowu pojawi się konkurs.

      Usuń
  4. Gratulacje :D Co za urocza losująca dziewczynka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję:) Wysłałam Ci wiadomość Kochana,odbierz pocztę proszę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaką córcia miała frajdę:))) mojej też tak trudno coś odebrać, gdy już sobie sama wybierze:))) dziękuję za zabawę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. :) Najpierw mama pozwoliła sobie wybrać karteczkę, a za chwilę ją zabiera. O co jej chodzi? ;)
      Również dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń