piątek, 5 grudnia 2014

Konkurs ze Swobodną rozstrzygnięty!

Konkurs ze Swobodną rozstrzygnięty!

Niemal miesiąc temu został ogłoszony konkurs, w którym do wygrania były dwie książki "Swobodna" S. C. Stephens i dwie przypinki. Zgłaszać mogliście się do 30 listopada do północy, a dzisiaj przyszedł czas na ogłoszenie wyników. Jak już wcześniej zaznaczyłam, zwycięzcy mieli zostać wyłonieni w drodze losowania, więc nie wymagałam kreatywności w odpowiedziach na pytanie konkursowe, w których to mieliście zdradzić, co chcielibyście dostać od Mikołaja. Mimo to pojawiło się kilka bardzo interesujących zgłoszeń. Mam nadzieję, że Mikołaj nagrodzi kreatywność tych właśnie uczestników, bo ja mogę obdarować tylko tych, którym dopisało szczęście w losowaniu. 

Losowanie już za nami.  Jak zawsze, również rym razem, pomagał mi w tym mój mąż. Jednak mieliśmy też nowego członka naszej małej komisji losującej, czyli naszą córcię Aurelię. Oto i ona:

Konkurs ze Swobodną rozstrzygnięty!

Jak widać, była zupełnie nieświadoma spoczywającej na niej odpowiedzialności. 

Dwadzieścia dziewięć losów z nickami osób, które zgłosiły się do zabawy, umieściłam w miseczce, wymieszałam i postawiłam przed Aurelką, która nie za bardzo wiedziała, co z nimi zrobić.

Konkurs ze Swobodną rozstrzygnięty!

Patrzyła w miseczkę i najprawdopodobniej zastanawiała się, jak to małe "coś" w środku smakuje...

Konkurs ze Swobodną rozstrzygnięty!

W końcu postanowiła pomacać...

Konkurs ze Swobodną rozstrzygnięty!

... i wyciągnęła całą garść losów.


Konkurs ze Swobodną rozstrzygnięty!

Musiałam więc szybko wkroczyć, zanim losy zostałyby skonsumowane i szansa na wygraną części uczestników zostałaby bezpowrotnie zaprzepaszczona. 

Konkurs ze Swobodną rozstrzygnięty!

Wszystkie losy ponownie wylądowały w miseczce i  Aurelka po raz kolejny zabrała się do pracy.

Konkurs ze Swobodną rozstrzygnięty!

O dziwo, tym razem udało jej się wyciągnąć dokładnie dwie karteczki i nawet grzecznie mi je oddała (widocznie wyglądały jednak mało apetycznie). 

Konkurs ze Swobodną rozstrzygnięty!

I oto oni, nasi zwycięzcy:

Konkurs ze Swobodną rozstrzygnięty!

Marta Marple

Konkurs ze Swobodną rozstrzygnięty!

Katarzyna Wierzba.

Serdecznie gratuluję! Zaraz otrzymacie maile z prośbą o podanie adresów do wysyłki książek i przypinek. Wszystkim bardzo dziękuję za wspaniałą zabawę, a Wydawnictwu Akurat za ufundowanie nagród.

Konkurs ze Swobodną rozstrzygnięty!

 Na koniec jeszcze mały uśmiech od naszej gwiazdy wieczoru.


Konkurs ze Swobodną rozstrzygnięty!

PS Koniecznie wypucujcie buty, bo Mikołaj już jedzie. Mam nadzieję, że spełni Wasze małe i duże marzenia. Pamiętacie z dzieciństwa to podekscytowanie w wigilię Mikołajek? Czasami bardzo trudno było zasnąć...

25 komentarzy :

  1. Gratulacje! A Aurelka w roli Marysi spisała się znakomicie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zapraszam mnie na Opętany konkurs:
      http://atramentowomi.blogspot.com/2014/11/opetany-konkurs.html

      Usuń
    2. Dziękuję. Chętnie zajrzę. :)

      Usuń
  2. Takie losowanie zawsze najlepsze :))
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! A córcię masz prześliczną!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnego masz losowacza! Cudna dziewczynka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Losowania stały się dużo ciekawsze. :)

      Usuń
  5. Nie wygrałam, ale fajną masz córkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem może się uda. :) Dziękuję.

      Usuń
  6. Najlepsza Komisja Wyborcza w Polsce! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! :)
    A Twoja córeczka jest śliczniutka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka fotogeniczna Maszyna Losująca! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzieci są świetne, a wiesz że ja przy okazji pierwszego konkursu na blogu też "wykorzystałam" córkę? Była podobnie jak Twoja, zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba muszę poszperać u Ciebie na blogu. :)

      Usuń
  10. śliczną masz córeczkę pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń