poniedziałek, 3 listopada 2014

WYNIKI konkursu z Legimi

WYNIKI konkursu z Legimi

Niedawno zaprosiłam Was do udziału w konkursie, w którym do wygrania było pięć dwutygodniowych kodów dostępu do serwisu Legimi. Niestety zainteresowanie zabawą było małe. Otrzymałam tylko pięć prawidłowych zgłoszeń, czego jest jeden plus - nie muszę robić losowania, bo wszyscy wygrywają. Mieliście napisać, jakie zalety mają e-booki i ten nowoczesny sposób czytania. W zasadzie wszyscy zgodnie stwierdziliście, że kochacie papierowe książki, ale plusów e-booków też nie zabrakło. Oto zwycięzcy i odpowiedzi, które wygrały:

Piotr Wysocki
WYNIKI konkursu z Legimi

Monika Piotrowska-Wegner
WYNIKI konkursu z Legimi

Justyna Kwiatkowska
WYNIKI konkursu z Legimi

Patrycja Filipowicz
WYNIKI konkursu z Legimi

martucha180
WYNIKI konkursu z Legimi

Dziękuję Wam za udział i bardzo ciekawe odpowiedzi oraz oczywiście serdecznie gratuluję. Za chwilę zabieram się za wysyłanie do Was maili z kodami.

Już niebawem kolejny konkurs. Tym razem do wygrania będą tradycyjne książki, więc liczę na znacznie większe zainteresowanie. Mam nadzieję, że przyłączycie się do zabawy. 

10 komentarzy :

  1. Gratuluje wszystkim bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, jak się cieszę! ;) I gratuluję pozostałym laureatom!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam się do tego przyczynić. :)

      Usuń
  3. O rany, bardzo się cieszę! :) Najmilszy akcent dzisiejszego dnia! :) Dziękuję i gratuluje laureatom! :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mała rzecz, a ile radości. :) Cieszę się Twoim szczęściem.

      Usuń
  4. Ja nie mogłabym wziąć udziału w podobnym konkursie, ponieważ wciąż nie przekonałam się do ebooków. Męczę się, czytając na ekranie dłuższe teksty. Zwycięzcom oczywiście gratuluję.

    OdpowiedzUsuń