czwartek, 6 listopada 2014

Konkurs ze Swobodną

Konkurs ze Swobodną

Z ogromną radością zapraszam Was dzisiaj na konkurs. Dzięki Wydawnictwu Akurat mam dla Was dwa egzemplarze "Swobodnej" S.C. Stephens i dwie przypinki. Jeśli ktoś jeszcze nie czytał recenzji tej książki, to niech to szybko nadrobi.

Jak zawsze zasady konkursu są proste, więc mam nadzieję, że zgłoszeń będzie bardzo dużo.

A teraz szczegóły, czyli mały regulamin:
  1. Organizatorką konkursu jestem ja - Kornelia Pikulik-Czyż - autorka bloga Korci mnie czytanie...
  2. Fundatorem nagród jest Wydawnictwo Akurat.
  3. Konkurs trwa od 6 do 30 listopada 2014 roku.
  4. Dwóch zwycięzców zostanie wyłonionych w drodze losowania.
  5. Każdy z nich wygra książkę i przypinkę.
  6. Wyniki zostaną ogłoszone najpóźniej do 6 grudnia 2014 roku (Myślę, że będzie to świetny mikołajkowy prezent).
  7. W ciągu 7 dni zobowiązuję się do wysłania nagród zwycięzcom.
  8. Koszt wysłania nagród listem poleconym ekonomicznym pokrywam ja.
  9. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
  10. Aby wziąć udział w konkursie należy:
  • zgłosić chęć udziału pod tym postem,
  • podać swój adres e-mail,
  • udostępnić informację konkursową (na swoim blogu, na Facebooku, Twitterze lub innym portalu – wiem, że na Waszą kreatywność można liczyć) i podać link do stronki z tą informacją,
  • odpowiedzieć na pytanie konkursowe.

Nie jest to obowiązkowe, ale będzie mi bardzo miło, jeśli będziecie obserwatorami tego bloga, polubicie mój fan-page oraz oczywiście fundatora nagrody.

Dokładnie za miesiąc mamy Mikołajki, więc aby ułatwić sprawę Świętemu Mikołajowi, proszę Was byście odpowiedzieli na pytanie, co chcielibyście od niego dostać?

Sama treść odpowiedzi nie ma wpływu na wynik konkursu, bo zwycięzcy zostaną wyłonienia w drodze losowania, ale odzew na pytanie jest obowiązkowy. Mam nadzieję, że Święty Mikołaj zajrzy tutaj i to nie tylko, żeby przeczytać Wasze prośby. W końcu on też musi wiedzieć, co warto czytać, a na co zdecydowanie nie ma sensu wydawać pieniędzy. Mam nadzieję, że książki zajmą sporo miejsca w jego prezentowym worku, a ja chętnie pomogę mu w wyborze tytułów.

Przy okazji muszę się Wam przyznać, że uwielbiam Mikołajki, Boże Narodzenie, kupowanie prezentów... Cały rok czekam na ten piękny grudniowy czas i ogromnie się cieszę, że to już niedługo.

Ale nie o tym miałam pisać.

Kochani, gorąco zapraszam Was do zabawy i życzę powodzenia!

83 komentarze :

  1. Nie biorę udziału, bo książkę już przeczytałam, a dokładnie wczoraj :) Na pewno warto ją wygrać! Udostępnię za to :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę wszystkim powodzenia!
    Obie części są u mnie. Jutro zaczynam czytać 1 część :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Książkę mam, więc życzę powodzenia innym uczestnikom zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się:)
    Od Mikołaja chciałabym dostać grubą książkę, duży kubek i saszetkę czekolady na gorąco:)
    Opublikowane na FB jako Magda Kowalczyk
    Link przesłany do fanpage Konkursy Książkowe na FB, więc dużo osób będzie miało szanse
    mail: magda.hemperek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się, chociaż dawno nic nie wygrałam. :D Opublikowane na blogu.
    nadine0055@gmail.com

    Na Mikołajki chciałabym dostać perfumy i dużą torebkę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Mikołaj się spisze na medal. :)

      Usuń
  6. Chętnie wezmę udział w zabawie :)

    Mikołajki to u nas tzw. Mały Mikołaj i upominki są raczej symboliczne. Ale na pewno ucieszyłabym się z ciekawej książki np Jodi Picoult lub ostatnio wydanej powieści "Dobry ojciec" Diane Chamberlain.

    Link i baner do konkursu na moim blogu :)

    mail: monwilc@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie mikołajkowe prezenty również zwykle są symboliczne, ale drobiazg też może sprawić dużo radości. :)

      Usuń
  7. Zgłaszam się i ja:)
    natalial-k@wp.pl
    baner udostępniłam na blogu :http://kaprysiatko.blogspot.se/
    na fb lubie jako Natalia Lew-Kiedrowska
    Na Mikołaja chciałabym dostać "Ekstaze Gabriela" ponieważ dwie pierwsze części mam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam. Muszę się dowiedzieć czegoś więcej o tym tytule. :)

      Usuń
  8. Zgłaszam się!
    kasia9502@wp.pl
    baner znajduje się tutaj: http://about-katherine.blogspot.com/p/konkursy.html
    Jest bardzo dużo rzeczy, które chciałabym dostać od Mikołaja :D Na pierwszym miejscu stoją oczywiście książki. Bardzo chciałabym wszystkie powieści Johna Greena (prócz "Gwiazd naszych wina" - ją już mam :D), jednakże nie pogardziłabym jakąkolwiek pozycją :D Dodatkowo strasznie chciałabym wszystkie płyty zespołu 30 Seconds to Mars :D Ale książki to pozycja obowiązkowa :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Również zrobiłam konkurs ;) jestem ciekawa, czy książka będzie fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Magnolia044
    Lubię jako: Klaudia Skiedrzyńska
    e-mail: klaudiaskiedrzynska@wp.pl
    Odpowiedź: Ja już poprosiłam Świętego Mikołaja o półkę wiszącą na książki :) Oczywiście samą książką także nie pogardziłabym ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłoszenie przyjęte!
      Widziałam, że informację konkursową umieściłaś na Facebooku. Dziękuję. :)

      Usuń
    2. Dziękuję :) Tak, tak umieściłam. Drobiazg :)

      Usuń
  11. Mnie kupowanie świątecznych prezentów stresuje, bo zawsze mam problem z tym, co kupić. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wręcz przeciwnie. Pewnie nie zawsze trafię w gust, ale bardzo się staram. Niektórzy sami mi podpowiadają, co chcieli by dostać, ale najlepsze są niespodzianki. :)

      Usuń
  12. Zgłaszam się!
    e- mail: joanna.stoczko@op.pl
    Chciałabym otrzymać od Świętego Mikołaja książkę "John Lennon. Listy" oraz album "Living Things" Linkin Parka :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bym zapomniała...
      Informacje udostępniłam:
      •w google +;
      •na lubimy czytać- http://lubimyczytac.pl/dyskusja/69/295/konkursy-spoza-lc/148#p406830

      Usuń
  13. Zgłaszam się ! :)
    e-mail: piracizkaraib@wp.pl
    udostępniam na google + : https://plus.google.com/u/0/108448502052353090675/posts/HaxzGbCAdtk
    obserwuję jako: hii pstaah
    Mikołajki u mnie również są symboliczne jedynie w szkole, dlatego bardzo by mnie ucieszył egzemplarz "Swobodnej" S.C. Stephens :). Pozdrawiam i życzę powodzenia dla pozostałych uczestników konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Cora Linn
    e-mail: coralinn2907@gmail.com
    udostępnienie: https://plus.google.com/107315240770702532691/posts/9GTcFxxDMo8 i https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=328545607349913&id=100005834297292
    Odp.: Bardzo chciałabym dostać czytnik e-booków :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym roku napisałam do Gwiazdorka w tej samej sprawie. :)

      Usuń
  15. Zgłaszam się.
    Udostępniłam na Google+ i FB jako Hanna Greń
    e-mail: h.a.g@o2.pl
    Ja mam życzenie niematerialne i byłabym wdzięczna Mikołajowi za jego spełnienie.
    On może naprawdę wiele, niech więc sprawi, że znajdzie się wydawca dla mojej drugiej książki. O materialne rzeczy nie dbam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się!
    Mail: marpleous@gmail.com
    Udostępniłam: http://shelf-of-books.blogspot.com/p/konkursy.html
    Odpowiedź:

    Gdynia, 13.11.2014 rok
    Kochany Święty Mikołaju!
    Piszę do Ciebie, ponieważ chciałabym Ci odjąć kłopotu i pomóc w wyborze mikołajkowych prezentów dla mnie.
    Wiesz dobrze, że uwielbiam czytać. Dlatego też chciałabym Ciebie prosić o książkę - "ewentualnie" książki... W drodze wyjątku będę również usatysfakcjonowana odrobiną słodyczy.
    Właściwie to już wszystko. Dlatego też pozostawiam ten list tutaj, na parapecie, obok ciasteczek. Tak jako podziękowanie. :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie napisane. Mam nadzieję, że Mikołaj to doceni. :)

      Usuń
  17. Zgłaszam się!
    e-mail: marikarataj96@gmail.com
    Obserwuję jako: Marika Rataj
    Udostępniłam informację o konkursie w Google+: https://plus.google.com/u/0/101676394734658252625/posts

    Od Świętego Mikołaja chciałabym dostać na pewno kilka książek, które chciałabym przeczytać. Jest to chociażby "Gwiazd naszych wina". Do mojej kolekcji przydałby się też jakiś fajny regał, więc nie obraziłabym się, gdyby renifery Świętego Mikołaja przyciągnęły go do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedne te renifery. :) Dziękuję za zgłoszenie!

      Usuń
  18. Zgłaszam się!
    E-mail: theworldofbook@gmail.com
    Udostępniłam w google+
    Banerek na blogu: wonderlandof-books.blogspot.com/

    Od Mikołaja chciałabym dostać wór książek i termofor, żeby przetrwać zimę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała spędzić zimę w takim towarzystwie. :)

      Usuń
  19. Widzę, że u ciebie ten sam konkurs:) Nawet nie wiedziałam :)))
    Dziękuję za banerek. Dorzucam twój na dół mojej głównej strony.
    Pozdrawiam cieplutko x.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się Z PRZYJEMNOŚCIĄ I NADZIEJĄ:)
    e-mail: nadamagdamus@gmail.com

    baner udostępniłam na FB:
    https://www.facebook.com/aniela.muszalska/posts/1555621961316586

    obserwuję blog jako Aniela M
    lubię na FB jako Aniela Muszalska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja odpowiedź - list do św. Mikołaja:
      karnecik z wypisanym prawem i obowiązkiem "chwil kilka rozpieszczania" wykorzystywanych codziennie, niezmiennie, wg własnego uznania, bez ociągania :)

      Usuń
  21. A ja trochę zaszalałam, gdyż wpadł mi inny pomysł do głowy, trochę nietypowy, ale od początku…
    Zgłaszam się, to pewne jak w banku!
    Mój mail: shemmeralex@interia.pl
    Udostępnione w opisie na: http://lubimyczytac.pl/profil/117366/shemmer

    To był ten dzień, w którym miałam ochotę krzyczeć na wszystkich i wszystko, co się rusza. Nawet niezwykle wygodny fotel wyjątkowo uwierał mnie w tyłek. Jack Frost tym bardziej nie pomagał, wręcz przeciwnie – on dolewał oliwy do ognia. Znacie go? Weźcie sobie tego chłoptasia, uosobienie zimy, bo rozszarpię. Starał się, bardzo i niezwykle, lecz ja już nie wyrabiałam.
    - Słodki śniegu, to jest naprawdę najprostsze pytanie na świecie! – warknął w końcu, przeczesując dłońmi srebrzyste włosy.
    Rozłożyłam szeroko ręce, wzdychając bezradnie.
    - Cały czas powtarzam ci w kółko jedno i to samo. Nie jest to wystarczającym potwierdzeniem, że nie kłamię?
    Przysiadł na skraju mojego łóżka, posyłając mi mordercze spojrzenie.
    - Słyszę to od tygodnia, nie rozumiem, dlaczego nie chcesz od Mikołaja – jego usta zadrżały, kiedy starał się nie uśmiechać figlarnie, – czegoś wysublimowanego. Jakiegoś niezwykłego prezentu… Mam u ciebie dług, a z Mikołajem dobre kontakty.
    Rzuciłam w niego cennym ołówkiem, mając nadzieję zabić go na miejscu. Niestety złapał go, cholera.
    - Co jest w tym takiego dziwnego? Nie potrzebuję ekstra prezentów, Jack.
    - Naprawdę? – Słysząc to słowo, zapaliła się we mnie nadzieja, że może jednak odpuści i zrozumie.
    - Tak, Frost. Naprawdę chcę tylko uzupełnić sobie którąś z serii. Albo dostać po prostu książki. Dobre, fantastyczne pozycje.
    - Nad fantastycznymi pozycjami możemy popracować – uśmiechnął się szelmowsko, po czym roześmiał bardzo głośno, kiedy tym razem rzuciłam w niego słownikiem. – Dobrze, dobrze. Przekaz zrozumiany.
    Odetchnęłam z ulgą.
    - Cieszy mnie to.
    Skłonił lekko głowę i zanim się zorientowałam, już był na zewnątrz, a śnieg począł wlatywać mi do pokoju. Zamykając okno niemal słyszałam jego śmiech. Książki, chciałabym w prezencie książki, ale kto zaufa psotnemu chochlikowi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie pomysł nietypowy, ale bardzo pomysłowy. :)

      Usuń
  22. zgłaszam się :)
    marysia.w2000@gmail.com
    obserwuję bloga, lubię fanpage :)
    baner wstawiłam do siebie na bloga ;d

    Na mikołajki chciałabym pojechać do siostry za granicę, może nie jest to materialne życzenie, ale bardzo bym się cieszyła, gdybym mogła się w końcu do niej wybrać, bo bardzo za nią tęsknię i mi jej brakuje. Bilet do niej byłby, więc dla mnie najlepszym prezentem.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się!
    e-mail: edyta.cha@wp.pl
    Obserwuję i lubię jako: Edyta Chmura
    Udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/edyta.chmura.12/posts/299096973621847

    Odpowiedź: Bardzo chciałabym dostać od Mikołaja regał na książki, taki narożny, który można ustawiać w dowolny, wymyślny sposób. Dodałby trochę nowoczesności w pokoju i miałabym dużo miejsca na nowe książki. Cały dzień poświęciłabym na ich układanie w różnych kombinacjach :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie nie lubię sprzątania, ale układanie książek na regale sprawia mi przyjemność. :)

      Usuń
  24. Witam !
    Dla siebie nic nie chcialbym dostac pod choinke poniewaz jestem skromnym czlowiekiem a najwiekszy i najpiekniejszy prezent dostalem 7 miesiecy temu , kiedy wspaniala kobieta zostala moja zona :-) Jej chcialbym podarowac drugi pierscionek -bardziej okazaly , gdyz pierwszy byl skromny wg mnie a zona zasluguje na cos bardziej okazalego .
    Oczywiscie ksiazki to bardzo mily prezent bo je lubie czytac i reszta domownikow rowniez a KSIAZKI u mnie w domu sa traktowane na rowni z PRZYJACIOLMI :-) :-) :-)

    piaseckiwodek@gmail.com

    Lubie i udostepniam na fb jako Wlodek Piasecki .
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja żona jest prawdziwą szczęściarą. :)

      Usuń
  25. Zgłaszam się!
    martucha180@tlen.pl
    Banerek tutaj: http://atramentowomi.blogspot.com/p/konkursowo.html

    Chrześniak dostał ostatnio psa, to ja poproszę o białego szczura! Marzę o nim od dawna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że marzenie już niedługo się spełni. :) Chociaż muszę przyznać, że sama wolałabym jednak psa.

      Usuń
  26. Zgłaszam się!
    kaja350@vp.pl
    udostępniłam https://www.facebook.com/katarzyna.wierzba1/posts/854172804634675
    Bardzo chciałabym dostać od Mikołaja perfumy i zestaw co najmniej 3 książek,bo jedna to za mało :) Kocham czytać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, że jedna książka to za mało. :)

      Usuń
  27. Zgłaszam się
    E-mail: sylwka.sk91@wp.pl
    Udostępniłam w google+
    Od mikołaja chciałabym dostać grube wełniane skarpety, takie jakie kiedyś dziergała moja babcia, bo zawsze marznę w nóżki. I do tego gruby szalik i rękawice. Zmarzlak ze mnie tej zimy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zima się jeszcze na dobre nie zaczęła. Co to będzie dalej? :)

      Usuń
    2. Tego się bardzo boję :) Futra niestety nie mam :(

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że zima będzie łagodna, bo ja też jestem strasznym zmarzluchem. :)

      Usuń
  28. Również się zgłaszam :)
    e-mail: sallybrovn@wp.pl
    obserwuję jako SallyBrovn
    polubiłam i udostępniłam na fb jako: Elzbieta DuzeJot

    List do Mikołaja juz w zasadzie wysłałam i podobno moje oczekiwania zostały zaakceptowane i zmierzają ku ich spełnieniu :D a chcę czytnik ebooków i kolczyki... Juz nie mogę się doczekać świąt :) ale książka tradycyjna i tak nigdy mi sie nie znudzi...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też w tym roku prosiłam o czytnik ebooków i mam nadzieję, że moja prośba również zostanie zaakceptowana. :) Zdecydowanie wolę tradycyjne książki, ale e-booki też mają swoje zalety. :)

      Usuń
  29. Z miłą chęcią się zgłaszam
    e-mail: zosiasamosia.k@wp.pl
    Obserwuję: Zosia Samosia
    Udostępniłam w google+

    Od Mikołaja w tym roku chciałabym dostać trochę więcej wolnego czasu, bo teraz na nic mi go nie starcza. Z rzeczy materialnych natomiast chciałabym złoty łańcuszek ze swoim imieniem. Marzę o nim już od dłuższego czasu :)

    Pozdrawiam Zofia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam ogromny problem z czasem...
      Dziękuję za zgłoszenie.

      Usuń
  30. Zgłaszam się :)
    e-mail: caroline92@o2.pl
    Obserwuję: Karolina
    Udostępnienie: http://pasjonatkaksiazek.blogspot.com (prawa strona, chronologicznie)

    Od mikołaja chciałabym dostać duuuużo książek, albo kartę podarunkową do empiku, bo lubię zatonąć między półkami.. Nie obraziła bym się też, gdyby dał mi klepsydrę jak w Harrym Potterze, kilka obrotów w prawo i miałabym więcej czasu na czytanie :) W liście mu tego nie napiszę, ale przed snem szepnę skrzatowi na uszko, może coś zdziała - "Mikołaju, chciałabym pracować w księgarni. Nie masz jakiś znajomości? Byłam w tym roku grzeczna, chcesz to zapytaj mamę! :)"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się zawsze marzyła praca w takiej klimatycznej księgarni... A zostałam księgową. :)
      Książki to zawsze dobry prezent.

      Usuń
  31. katia1112@wp.pl

    Od Mikołaja w tym roku chciałabym dostać nową choinkę, taką gęstą zieloną , niedużą. Może być sztuczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy udostępniłaś gdziekolwiek informację o konkursie?

      Usuń
  32. obserwuję jako ;Joanna N.
    lubię oba fb jako ;Joanna Nowaczyk
    udostępniam informację na fb.;
    https://www.facebook.com/joanna.nowaczyk.52/posts/749238461818211?pnref=story
    mój mail ;numer27@interia.pl
    Od Mikołaja chciałabym dostać książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się :)
    E-mail: patizabkol@gmail.com
    Udostępniłam na google+: https://plus.google.com/u/0/102200921607391155254/posts
    Moja odpowiedź na pytanie konkursowe:
    Co chciałabym dostać od Świętego Mikołaja?
    Byłoby mi bardzo miło gdyby Mikołaj obdarował mnie termosem, który moim zdaniem jest niezbędny podczas zimy. Oczywiście książki i słodycze też są zawsze u mnie mile widziane.

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się;)
    Obserwuje jako: milanka13
    Baner: http://zaczytana-emka.blogspot.com/p/konkursy.html
    e-mail: monikak.13@interia.eu
    Od Mikołaja chciałabym torbę mandarynek i oczywiście książkę, a najlepiej kilka.

    OdpowiedzUsuń
  35. Czy jest możliwość wysłania za granicę?
    Ja mieszkam z Anglii i nie wiem czy się zgłosić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie masz kogoś, do kogo można by podesłać nagrodę w Polsce? Przy okazji byś sobie książkę odebrała. Bo wysyłka do Anglii jest niestety zbyt kosztowna.

      Usuń
    2. Tak, mam rodzinę. Dziękuję za pomysł :)

      Usuń
  36. Zgłaszam się! :)
    justyna238@spoko.pl
    Obserwuję: Literatka M.

    Od św. Mikołaja chciałabym dostać... "Hopeless" :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się :)
    e-mail: obliczarozy@wp.pl
    Obserwuję jako: Oblicza Rozy

    Chciałabym, aby Mikołaj zabrał mnie na zakupy i zasponsorował mi czerwoną sukienkę (nie taką mikołajową, ale na świateczne spotkanie u teściowej ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że czekałaś niemal do samego końca. :)

      Usuń