sobota, 4 października 2014

Konkurs z Legimi

Konkurs

Znacie księgarnię Legimi?

Nie jest to tylko księgarnia internetowa, w której znajdziecie e-booki w różnych formatach, oprócz tego jest to też wirtualna czytelnia. Za określoną opłatą przez miesiąc można korzystać tam ze wszystkich zgromadzonych w serwisie zbiorów. Do wyboru są cztery pakiety w cenie od 6,99 zł do 32,99 zł. W Legimi można też nabyć czytnik Onyx Boox C65 HD Storia z miesięcznym abonamentem w serwisie gratis.

Zachęcam do zajrzenia na stronę serwisu i poznania szczegółów, a także zapraszam do konkursu, który organizuję dzięki uprzejmości serwisu Legimi.

Do wygrania jest pięć dwutygodniowych kodów dostępu do serwisu Legimi.

Co trzeba zrobić, by je wygrać?

Otóż niewiele, szczegóły w poniższym regulaminie.

Regulamin:
  1. Organizatorką konkursu jestem ja - Kornelia Pikulik-Czyż - autorka bloga Korci mnie czytanie...
  2. Fundatorem nagrody jest serwis Legimi.
  3. Konkurs trwa od 4 do 31 października 2014 roku.
  4. Zwycięzcy zostaną wyłonieni w drodze losowania.
  5. Wyniki zostaną ogłoszone najpóźniej do 7 listopada 2014 roku.
  6. W ciągu 7 dni zobowiązuję się do wysłania kodów zwycięzcom.
  7. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
  8. Aby wziąć udział w konkursie należy:
  • zgłosić chęć udziału pod tym postem,
  • podać swój adres e-mail,
  • udostępnić informację konkursową (na swoim blogu, na Facebooku lub innym portalu – liczę na Waszą kreatywność),
  • odpowiedzieć na pytanie konkursowe.

Nie jest to obowiązkowe, ale będzie mi bardzo miło, jeśli będziecie obserwatorami tego bloga, polubicie mój fan-page oraz oczywiście fundatora nagrody.

A teraz czas na pytanie konkursowe. Jest ono bardzo łatwe.

Często słyszę i sama też tak mówię, że wolimy tradycyjne książki. Jednak nie ulega wątpliwości, że e-booki i ten nowoczesny sposób czytania również mają swoje zalety. Jakie są ich plusy Waszym zdaniem?

Nie wymagam długich elaboratów. Wystarczy krótka odpowiedź. Jeśli ktoś jednak ma ochotę szerzej się wypowiedzieć na ten temat, to nic nie stoi na przeszkodzie.

Życzę wszystkim powodzenia i czekam na pierwsze zgłoszenia!

22 komentarze :

  1. Od bardzo dawna kusi mnie Legimi, ale na razie nie mam na czym czytać. Komórka jest za mała, a na ekranie laptopa też niewygodnie. Chyba czas na czytnik ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uśmiechnę się chyba w tym roku do Mikołaja. :)

      Usuń
  2. Ciekawy konkurs, ale na razie muszę nabyć czytnik, żeby móc w pełni cieszyć się ebookami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę pomyśleć nad odpowiedzią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się.
    Post o konkursie wrzuciłem na Twittera i FB :)
    spokowap@o2.pl

    Choć sam nie należę do szczególnie wielkich fanów czytników książek elektronicznych, to nie da się ukryć, że ta forma czytania ma kilka swoich dobrych stron. Przede wszystkim przydaje się podczas podróży. Wybierając się gdzieś na dłużej dużo prościej zabrać ze sobą czytnik z kilkunastoma książkami niż dźwigać je w torbie czy plecaku. A przy okazji ich nie zniszczymy, co w przypadku namacalnych książek dzieje się często (pozaginane rogi, woda, pył itd.).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą.
      Dziękuję za zgłoszenie.

      Usuń
  5. Ciągle nie mam kiedy przyjrzeć się Legimi.

    A e-booki mają dla mnie m.in. ten plus, że szybciej mi się je czyta. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się.
    Zdecydowanie wolę książki papierowe, choć ostatnio coraz częściej sięgam po ebooki. Odkąd kupiłam czytnik czytam kilka książek w miesiącu na tym urządzeniu. Plusem jest to, że można ze sobą wozić prawie całą bibliotekę. Jest to niezmiernie wygodne. Książki w większej ilości są dość cięzkie. Ciężar czytnika nie zmienia sie bez względu na to ile książek się do niego wrzuci.
    Udostępniłam na facebooku i twitterze.
    Pozdrawiam :)
    Obserwuję jako Monika Piotrowska-Wegner
    monweg@wp,pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Wystarczy jedna książka, a moja torebka staje się ciężka. :)
      Dziękuję za zgłoszenie.

      Usuń
  7. Również się zgłaszam.
    Jak dla mnie - książka w tradycyjnym papierowym wydaniu jest cudowna. Bo kocham jej zapach, ciężar, fakturę. Uwielbiam przekręcać strony i czuć gdy delikatny papier ociera się o moje dłonie. Jednak gdy jakiś czas kupiłam swojego ONYXa - polubiłam ebooki. Ze względu na to, że mogę mieć przy sobie niezliczoną ilość książek, nie męczą mi się oczy czytając książkę, czytnik jest lekki i co zabawne - czytam wybrane pozycje o wiele szybciej niż w wydaniu tradycyjnym. I oczywiście sam fakt, że wystarczy kliknąć na stronie kup/pobierz czytnik - kilka sekund później ebook znajduje się na moim czytniku. Kolejny plus dla ebooka - wiem, że nigdy książka którą czytam mi się nie zniszczy. Zero zabrudzonych stron, pozaginanych rogów, pogiętych okładek. Dla mnie - IDEALNA SPRAWA. I szczerze przyznam - na początku nie wyobrażałam sobie czytanie książek na jakimkolwiek urządzeniu. Zmieniłam zdanie. Kocham ebooki! Tak samo jak wydania papierowe.

    Mój email: justyna.k19@gmail.com
    Notatkę wrzuciłam na swojego bloga (www.zaczytana-jot.blogspot.com), za chwileczkę wrzucę na kolejnego (www.jot-handmade.blogspot.com). Udostępniam również na fb:) I dodaję bloga do zakładek.
    Pozdrawiam serdecznie,Justyna Kwiatkowska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za zgłoszenie.
      Wymienione przez Ciebie plusy, zdecydowanie mnie przekonują do tego, aby nie bronić się przed tym sposobem czytania.
      Życzę powodzenia.

      Usuń
  8. Nie jestem pasjonatką ebooków, ale życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś obie się do nich przekonamy. :)

      Usuń
  9. Zgłaszam się.
    Zawsze byłam fanką, i nadal pozostanę, wydań papierowych. Jednak od roku jestem posiadaczką czytnika kindle i przekonuje mnie on ze względów czysto praktycznych (brakuje mi szelestu kartek i zapachu papieru!). Mianowicie, bardzo często wyjeżdżam służbowo, w wolnych chwilach lubię czytać, a czytam dużo i szybko: i tak zamiast stosu książek mogę zabrać ich wiele w jednym czytniku. a Podobnie jest na wyjazdach wakacyjnych: czytnik pozwala zaoszczędzić miejsce w bagażu. Drugim plusem jest to, że kiedy skończę czytać jedną książkę, nie muszę się martwić, że nie mam przy sobie kolejnej, bo w mojej bibliotece zawsze znajdzie się jakaś ciekawa pozycja.
    Ostatnia wreszcie zaleta to cena: ebooki są po prostu tańsze.
    Zachęcam wszystkich do korzystania z czytników.Pozdrawiam!

    mój email:patrycjafilipowicz@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście wolę książkę. Z tegoż powodu że nie musze odpalać komputer ic zekać aż się załaduje. Dodatkowo nie męcze oczów.

    Biorę udział w konkursie marco92@vp.pl
    Jeżeli udalo by mi sie wygrac wolabym być ogłoszony jako moj blog czyli www.plotki-w-show-biznesie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pytaniu chodziło o plusy e-booków, a nie tradycyjnych książek. :)

      Usuń
  11. Zgłaszam się
    martucha180@tlen.pl
    Banerek tutaj: http://atramentowomi.blogspot.com/p/konkursowo.html

    Plusy e-booków: nie zajmują miejsca na półce, ale za to w jednym miejscu można mieć ich setki; nic nie ważą, choć objętościowo są duże; są tańsze od tradycyjnych książek i ma się je w ciągu kilku sekund, nie trzeba czekać na przesyłkę; w trakcie czytania można zwiększać czcionkę; nie trzeba pamiętać, na której stronie skończyło się czytanie; mogą towarzyszyć nam wszędzie. Ale dla mnie i tak książka papierowa będzie zawsze ważniejsza… ten szelest kartek, ten zapach farby drukarskiej, ten słodki ciężar w dłoni.

    OdpowiedzUsuń