piątek, 28 lutego 2014

Rozwiązanie konkursu z "Czasem Motyli"


Serdecznie dziękuję wszystkim za uczestnictwo w zabawie! Chętnych na "Czas Motyli" nie brakowało. Dzięki Wam i Waszym odpowiedziom na moje pytanie dotyczące najciekawszej książkę roku 2013 pomysłów na lekturę nie zabraknie mi na długi czas. 

Przejdźmy jednak do najważniejszego punktu programu. Z pewnością wszyscy jesteście bardzo ciekawi, do kogo trafi nagroda? Do rzeczy...

Nicki wszystkich uczestników zapisałam na małych karteczkach, które potem starannie złożyłam i wrzuciłam do miseczki. 


Losy dokładnie wymieszałam i w końcu wylosowałam...


Szczęśliwy los należy do: alicjimagdaleny!


Zwyciężczyni składam gratulacje i oczywiście zabieram się za pisanie maila z miłą wiadomością.

Nad prawidłowym przebiegiem konkursu czuwał oczywiście mój mąż Marian.

Natomiast oficynie Black Publishing dziękuję za ufundowanie nagrody.

21 komentarzy :

  1. woooow, wchodzę sobie jakby nic na posta jak gdyby nigdy nic, jeszcze mi się komp zawiesił czekam 5 minut i nie wierze :D ale czad, dziękuję bardzo :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicjo, szczęście nadal Ci sprzyja:) Aż Ci trochę zazdroszczę tego szczęścia w losowaniach:)

      Usuń
  2. dziękuję za miłą zabawę, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń