niedziela, 26 stycznia 2014

KONKURS - do wygrania "Czas Motyli" Julii Alvarez

KONKURS - do wygrania "Czas Motyli" Julii Alvarez

Dzięki nowo powstałej oficynie Black Publishing mam dla Was jeden egzemplarz powieści "Czas motyli" Julii Alvarez. Sama jestem w trakcie jej czytania, więc niebawem możecie się spodziewać recenzji tej książki. Z tego co udało mi się już zauważyć, zapowiada się ona bardzo ciekawie... Mam nadzieję, że chętnych nie zabraknie?

Regulamin:
  1. Organizatorką konkursu jestem ja - Kornelia Pikulik - autorka bloga Korci mnie czytanie...
  2. Fundatorem nagrody jest oficyna Black Publishing.
  3. Konkurs trwa od 26 stycznia do 25 lutego 2014 roku.
  4. Zwycięzca zostanie wyłoniony w drodze losowania.
  5. Wyniki zostaną ogłoszone najpóźniej do 1 marca 2014 roku.
  6. Zwycięzca konkursu zostanie poinformowany o wygranej drogą mailową i ma 7 dni na podanie mi danych do wysyłki nagrody.
  7. W ciągu kolejnych 7 dni ja zobowiązuję się do wysłania książki zwycięzcy.
  8. Udział w zabawie mogą wziąć wszystkie osoby zamieszkałe na terenie Polski. Nie wysyłam książek za granicę.
  9. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
  10. Aby wziąć udział w konkursie należy:
  • zgłosić chęć udziału pod tym postem,
  • podać swój adres e-mail,
  • obserwować blog Korci mnie czytanie...
  • umieścić na swoim blogu podlinkowany baner konkursowy. Osoby, które nie blogują, a mają konto na Facebooku mogą go tam udostępnić, a członkowie Google+ - na swoich profilach. Inne pomysły na udostępnienie informacji też są mile widziane.
  • odpowiedzieć na pytanie konkursowe: "Jaka książka, przeczytana w 2013 roku,  zrobiła na Was największe wrażenie?" Nie musicie uzasadniać swoich wyborów.

Nie jest to obowiązkowe, ale będzie mi bardzo miło, jeśli polubicie mój fan-page oraz oczywiście fundatora nagrody – oficyny Black Publishing.


Życzę Wam w takim razie powodzenia i czekam na pierwsze zgłoszenia!

86 komentarzy :

  1. zgłaszam się :)
    email: chmielewska_a@o2.pl
    obserwuję bloga jako: Aga CM
    baner umieszczony na blogu: http://hugekultura.blogspot.com/
    Na mnie zrobiła największe wrażenie książka pt.: "Nowy wspaniały świat" Huxleya

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się!
    kinga.godowska@vp.pl
    Obserwuję od dawna.
    Baner u mnie na blogu w zakładce "Różności".
    Odp. "Przeminęło z wiatrem" - Margaret Mitchell

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :)
    coolmamma@o2.pl
    Obserwuję jako Skrawki Myśli
    Baner zamieszczony na głównej stronie
    Odp. "Niewolnice władzy" Lydia Cacho

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :)
    Beatka_beti1@wp.pl
    Obserwuję na fb i w google + jako Beata G.
    Baner http://greczynkaa.blogspot.com/ i udostępnienie na google + :)
    Ulubiona książka 2013r - "Gra o tron" George R.R Martin :)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się :)
    hania32@vp.pl
    Obserwuje : Hanka
    http://hanka-blog-handmade.blogspot.co.uk/
    Odp: " Lśnienie" Kinga

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałam się zgłosić, ale okazuje się, że nie jestem Obserwatorką i nie wiem dlaczego nie mogę się dodać (wyskakuje jakiś błąd), ale info o konkursie udostępniłam na G+. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też już u kogoś miałam ten problem. Czasami bloger niestety szwankuje, ale z tego co zauważyłam, obserwujesz mnie przez Google+, więc nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś wzięła udział w konkursie. Życzę powodzenia!

      Usuń
    2. ja znów od wczoraj nie mogę wstawić banera, ciągle występuje błąd...

      Usuń
    3. Mam problem podobny do Ann, jednak jeśli chodzi o Google plus to jak najbardziej obserwuję jako .... Moje książki lub alison2 - z tym też różnie bywa ale na pewno obserwuję :-)
      Baner jest już na pasku bocznym http://alison-2.blogspot.com/

      alison2blog@gmail.com

      a książka ... trudno wybrać ale chyba Gra o tron. Długo ją ignorowałam zakładając że to nic dla mnie, tym większe było zaskoczenie, że aż do tego stopnia mnie wciągnęła...

      Usuń
    4. A już myślałam, że tylko mi Blogger lubi utrudniać życie:)

      Usuń
    5. O, udało się. :)
      A książka, która zrobiła na mniej największe wrażenie to "Jeśli się nie obudzę" Javiera Yanesa.

      Usuń
  7. E-mail: kate.meres@gmail.com
    Obserwuję, jako Katarzyna Meres :)
    Baner umieściłam w zakładce: KONKURSY/AKCJE.
    Odpowiedź: "Parabellum" Remigiusz Mróz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze podam adres bloga, bo zapomniałam :D
      http://swiatkasiencjusza.blogspot.com

      Usuń
  8. Zgłaszam się :)
    e-mail: kwiatusia1@gmail.com
    Obserwuję jako kwiatusia
    Na fb lubię i udostępniam info o konkursie na stronie Żyć nadal z pasją
    (zapraszam do mojego konkursu na fb :) )
    Odpowiedź: "Zanim się pojawiłeś" Jojo Moyes

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się :)
    mail: dosiak90@gmail.com
    obserwuję blog przez google+
    baner już umieszczony
    Największe wrażenie wywarła na mnie książka "Statek śmierci" Yrsy Sigurdardóttir

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się :)
    kasiulek17@gmail.com
    Banerek na blogu Z książką w dłoni na prawej szpalcie
    Odpowiedź: "Zaginiona dziewczyna", Gillian Flynn

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie zgłaszam się:)
    E-mail: izabell.blog@vp.pl
    Baner już umieszczony na głównej stronie.
    Odpowiedz: "Zbrodnia i kara" Fiodor Dostojewski

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się :)
    E-mail: klaudiaskiedrzynska@wp.pl
    na Fb lubię jako Klaudia Skiedrzyńska
    Baner na Fb: https://www.facebook.com/klaudia.skiedrzynskamatusiak?ref=tn_tnmn
    Odpowiedź: "Łatwopalni" A. Lingas-Łoniewskiej
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam się
    pelc.barbara@wp.pl
    banner dodam na dole: basiapelc.blogspot.com
    Odpowiedź: "Rok 1984" Orwella.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się!
    Mail: megarajones@gmail.com
    Obserwuję i już dodaję baner.
    Odp: "Wszystko za życie" Jon Krakauer

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się:)
    E:mail: sayuri.i.blog@wp.pl
    Obserwuję a banner za chwilę będzie u mnie na blogu.
    Odp: "Upalne lato Kaliny" Katarzyny Zyskowskiej Ignaciak

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się! :)
    books.rewievers@gmail.com
    obserwuję bloga jako: Agnes Recenzentka
    baner umieszczony na moim blogu :)
    "Piąta fala"!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. czytałam, ciekawa, polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się!
    mail: magda.ciukaj@gmail.com
    obserwuję jako: madziusia
    Podlinkowany baner dostępny w zakładce Konkursy/Rozdania.
    Fb lubię jako Pożeracz Słów:)

    Największe wrażenie zrobiła na mnie książka "Czas żniw" - bardzo udany debiut młodziutkiej Brytyjki Samanthy Shannon.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się. :)
    asia.bolly@wp.pl
    obserwuję jako Pręgusek. ;)
    Banerek na stronie głównej na moim blogu.

    A książka, która zrobiła na mnie największe wrażenie to... debiut Poli Pane "Arisjański Fiolet. Cisza" :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszamy się :)
    bibliotekamutne@wp.pl
    obserwujemy jako : GBP Jeleśnia
    baner na : https://www.facebook.com/biblioteka.wjelesni
    Największe wrażenie - 'Przywróceni" J. Motta - POLECAMY!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki duży odzew!! Nie dziwię się, bo po kilku recenzjach widzę, że książkę warto przeczytać. W konkursie nie wezmę udziału, bo swój egzemplarz posiadam, ale życzę wszystkim powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na Twoją recenzję. Sama też mam nadzieję, że niedługo coś skrobnę:)

      Usuń
  22. Zgłaszam się:)
    agakr27@yahoo.co.uk
    bloga obserwuję jako AgaPe
    "Droga" Cormaca McCarthego
    banerek będzie na stronie głównej:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się :)
    daria.21011996@wp.pl
    bloga obserwuję jako Daria Walkowiak
    link do konkursu na mojej stronie fotograficznej "Daria Walkowiak Fotografia" na fb :)
    "Most do Terabithii" Katherine Paterson

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się! :)
    e-mail: izka3@op.pl
    Fun-page: Korci mnie czytanie... oraz oficyny Black Publishing polubione
    Baner udostepnilam: http://www.facebook.com/iza.wicz
    książka, przeczytana w 2013 roku, książka, przeczytana w 2013 roku, zrobiła na Największe wrażenie zrobiła na mnie ksiazka Pani Magdaleny Witkiewicz 'Zamek z piasku'.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się:)
    ja.viki91@wp.pl
    Blog polubiony i banerek umieszczony:)
    Książka to "Wojenna Narzeczona" - Alyson Richman

    OdpowiedzUsuń
  26. zgłaszam się :)

    babskieczytadla@gmail.com

    Obserwuję Cie już od jakiegoś czasu...a banerek zaraz powędruje do zakładki "Konkursy"

    A największe wrażenie zrobił na mnie Dostojewski i Jego "Biesy"

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się!
    mail: anuska3131@o2.pl
    obserwuję blog przez google+
    fan-page polubiony, informacja o konkursie udostępniona na facebooku :)
    A największe wrażenie zrobił na mnie „Cień wiatru” Carlos Ruiz Zafon.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się!
    Mail: alkatraz007@o2.pl
    obserwuję jako: alicjamagdalena
    Największe wrażenie zrobiła na mnie książka W. Cejrowskiego - ,,Gringo wśród dzikich plemion" :)
    Zabieram się za robienie banerka ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się!
    Mail : lafee2702@gmail.com
    Obserwuje jako Niko N.
    Banerek na http://zainfekowana-ksiazka.blogspot.com/p/konkursy.html
    Odp. Największe wrażenie zrobiła na mnie książka Cassandry Clare Mechaniczny książę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się
    mail: kasienka780@op.pl
    obserwuję jako lirith
    Największe wrażenie zrobiła na mnie książka Anny Klejzerowicz "Czarownica"

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja bym chciał taką książkę.
    mxf@rubikon.pl

    Największe wrażenie na mnie zrobiła książka "Gra Endera". Zdecydowanie.

    OdpowiedzUsuń
  32. 1. Mój E-mail: dorenn@wp.pl
    2. Obserwuję bloga jako: Dorenn
    3. Obserwuję bloga w G+ jako: Panna Dorenn
    4. Udostęniłam w G+: https://plus.google.com/108556930071384372144/posts/ZpdYYKpbhXc
    5. Jest to książka "Jutra może nie być" - Gabriela Gargaś. Świetna, życiowa książka.

    OdpowiedzUsuń
  33. Emial:bbednarek86@gmail.com
    obserwuję blog jako: Beata Bednarek
    Obserwuje blog W G+ jako Beata Bednarek https://plus.google.com/u/0/101668573195293783524/posts

    Udostępniłam post w G+ https://plus.google.com/u/0/101668573195293783524/posts
    5. książka która urzekła mnie w 2013 to książka "alibi na szczęście" Krok do szczęścia" wciągają jak narkotyk :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się :)
    ksiazki-moim-okiem@wp.pl
    lubię na fb i obserwuję bloga + w g+ jako Ola C.
    Baner http://ksiazki-moim-okiem.blogspot.com/p/blogowe-konkursy.html
    Odp. "Hipnotyzer" Lars Kepler

    OdpowiedzUsuń
  35. Chętnie wezmę udział :)
    Obserwuję jako Paulaa K.
    Baner: http://codobregodzis.blogspot.com/
    E-mail: paula231331@wp.pl
    Na FB lubię jako Origami modułowe
    Największe wrażenie zrobiła na mnie książka 'Pomóc Jani' - Michael Schofield

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się
    Obserwuje jako: mojedamskiemysli
    baner: http://mojedamskiemysli.blogspot.com/
    FB moje damskie mysli
    iza_suchar@o2.pl
    Największe wrażenie zrobiła na mnie książka Nory Roberts "Mroczne tajemnice". To moja pierwsza książka tej autorki i byłam naprawdę pod wrażeniem. Gdyby nie moja mama to na pewno bym jej nie przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się :)
    magda.niska@interia.pl
    Baner http://mydreamlucky.blogspot.com/
    Odpowiedź: Suzanne Collins "Igrzyska śmierci" ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się!
    Mail : zapisanekartki@op.pl
    Obserwuje jako Zapisane kartki
    Banerek na http://mbzapisanekartki.blogspot.com/
    Odp. Największe wrażenie zrobiła na mnie książka "Los tak chciał" Mary Lynn Baxter

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się :)
    e-mail: a.baca@onet.pl
    Obserwuję jako Anita B.
    Baner http://mojaokladka.blogspot.com/p/biore-udzia-w.html
    Odpowiedź: Największe wrażenie zrobił na mnie "Trafny wybór" J.K. Rowling.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się.
    mail:krysia2304@buziaczek.pl
    Obserwuje, jako cyrysia
    banerek w linku: http://cyrysia.blogspot.com/p/blogowe-konkursy.html
    odp. na pytanie: Największe wrażenie zrobiła na mnie książka ,,Dwie Anny'' H. Kowalczuk. Świetny thriller erotyczny.

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się.
    mail:monika4135@wp.pl
    Obserwuje jako: Monika Z.
    udostępnione na fb : https://www.facebook.com/moniak.moniak/posts/259960910838441
    odp. na pytanie: Największe wrażenie zrobiła na mnie książka "Odkrywając siebie" Anna Kropelka.

    OdpowiedzUsuń
  42. zgłaszam się :)
    email: nika883@wp.pl
    obserwuję bloga jako: Dominika i Piotrek
    udostepnione na Facebooku: Dominika Drobka
    Na mnie zrobiła największe wrażenie książka pt.: Nocne zwierzęta
    Patrycja Pustkowiak

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się :)
    e-mail: lizzie@wp.pl
    Obserwuję jako lizzie
    Udostępniłam na Facebooku: https://www.facebook.com/elzbieta.switulska/posts/788781657817109?stream_ref=10
    Na mnie zrobiła największe wrażenie książka "Kwiaty na poddaszu" Virginii Andrews

    OdpowiedzUsuń
  44. zgłaszam się :)
    recenzje.ami@gmail.com
    http://recenzjeami.blogspot.com/
    Carlos Ruiz Zafon "Cień wiatru"

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się z przyjemnością:)
    E-mail: kastorm4@wp.pl
    Obserwuję jako: Anita M
    Na FB: jako: Moje Pasje
    Banerek: http://liona-mojepasje.blogspot.com/
    Udostępniłam na FB i w google.
    Największe wrażenie zrobiła na mnie książka: "Spóźnieni kochankowie" William Wharton.

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się! :)
    a_4marca@o2.pl
    Bannerek na dole: http://slowa-czytane.blogspot.com
    Obserwuję tak, jak tutaj jestem podpisana.
    Największe wrażenie zrobiła na mnie książka... "Ocean na końcu drogi" Neila Gaimana. :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się!
    e-mail: amycoll@tlen.pl
    Obserwuję: AmyColl
    Baner: http://zzastronic.blogspot.com/p/konkursy.html
    Odp: "Artemis Fowl. Fortel wróżki" - Colfer Eoin

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się :)
    e-mail: spod.poduszki@gmail.com
    Obserwuję: Edyta
    Baner: http://zapiskispodpoduszki.blogspot.com/ (w pasku bocznym po prawej stronie)
    Udostępniłam też na G+ i na Facebooku
    Odpowiedź: "Kobiety" Steinar Bragi

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam Chęć C:
    e- mail: andzikasz@gmail.com
    Obserwuję: D.
    Banner: Po lewej http://skazaninamrok.blogspot.com/
    Odpowiedź: Dee Schulman "Gorączka 1"

    OdpowiedzUsuń
  50. Oczywiście zgłaszam się bez wahania ;)
    Mój email to: auruna@vp.pl
    Obserwuję jako Akiria Aluria
    Baner w zakłądce rozdania na: http://akiriada.blogspot.com/
    Odpowiedź na pytanie: Oskar i pani Róża - Éric-Emmanuel Schmitt :)
    Pozdrawiam serdecznie! ;)
    Ps. Zachęcam do udziału w moim konkursie na: http://akiriada.blogspot.com/2014/02/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się!
    e-mail: joannasobczak89@gmail.com
    Bloga obserwuję jako Joanna Sobczak
    Link: https://www.facebook.com/joanna.sobczak.940/posts/534563939991633?stream_ref=10

    W 2013 roku największe wrażenie zrobiła na mnie lektura książki Łukasza Zaranka pt. "Torsje".

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Invisible
    E-mail: mystery_m25@vp.pl
    Baner: konie-filmy-ksiazki.blogspot.com
    Zdecydowanie jest to "Wyścig Śmierci" Maggie Stiefvater

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Paulina G.
    e-mail: 6paola12@wp.pl
    Banner: Nie mam blooga :c
    Książka: Dotyk Julii

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się
    mail iskierka23.23@tlen.pl
    Udostępniłam na G+ jako Agnieszka Kaniuk, oraz poleciłam na lubimy czytać w " Konkursy spoza lc.
    Książka :"Zanim się pojawiłeś"

    OdpowiedzUsuń
  55. Zgłaszam się!
    edyta.cha@wp.pl
    Obserwuję jako: Edyta Chmura
    Info o konkursie udostępniłam na fb.
    Książka, która zrobiła na mnie wrażenie: "Chłopiec w pasiastej piżamie" John Boyne

    OdpowiedzUsuń
  56. Oczywiście, że się zgłaszam! Miło byłoby wygrać tę książkę... :)
    a.stefanska6@gmail.com
    Obserwuję jako Anna Stefańska
    Książka, która zrobiła na mnie największe wrażenie w roku 2013 to "Obscenariusz" Wojciecha Kuczoka.

    OdpowiedzUsuń
  57. Powodzenia :)

    Przy okazji zapraszam do mnie na rozdanie ;) Można wygrać szczotkę Tangle Teezer w wybranym przez siebie kolorze :)
    http://wszystkozafreeee.blogspot.com/2014/02/rozdanie-wygraj-szczotke-tangle-teezer.html

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się, jako miłośniczka książek :)
    podanowska.joanna@gmail.com
    Obserwuje jako: Joanna P.
    Lubię na FB, jako: FantazjeWrocławianki
    Odpowiedź: Książka, która zrobiła na mnie największe wrażenie w 2013 roku była to książka Emly Giffin "Pewnego dnia"

    OdpowiedzUsuń
  59. Alk mam ochotę przeczytać jakąś książkę ;D
    http://vogueholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. zgłaszam się
    alojka.c@interia.pl
    Obserwuję - Alojka
    baner na moim blogu
    Baricco Alessandro – Jedwab - przeczytana i w 2012 i drugi raz w 2013

    OdpowiedzUsuń
  61. zgłaszam się :)
    Obserwuję blog i na FB jako: Tradycyjna Babka
    mój adres e-mail: tradycyjnababka@gmail.com
    udostępniłam na FB https://www.facebook.com/tradycyjna.babka/posts/1375121856092724?stream_ref=1
    Największe wrażenie zrobiła na mnie książka Biała wilczyca Theresy Revay

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się :)
    Obserwuje blog normalnie i przez google + jako Anita Blake
    mój e-mail agnesoslizlo@gmail.com
    baner na http://zlawampirzyca.blogspot.com/
    odp Najbardzie spodobała mi się książka Lisy Gardner "Dziecięce koszmary" czytałam ją z zapartym tchem.

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się :)
    E-mail: ula_408@o2.pl
    Obserwuje jako: Be Strong
    Baner: http://badzsilna.blogspot.com
    Jaka książka, przeczytana w 2013 roku, zrobiła na Was największe wrażenie? Napewno był to "Więzień nieba" Zafona. ponieważ uwielbiam tego autora, kocham jego styl pisania i nie potrafię oderwać się od jego książek. Kiedy zaczynam czytać książkę Zafona, to przepadam, jestem niedostępna dla swiata :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) I oczywiście zostanę na dłużej :)
    E-mail: trojanda@o2.pl
    Obserwuję jako: trojanda
    Baner na pasku bocznym mojego bloga: http://trojandowo.blogspot.com/
    A książka? Było ich wiele ale chyba najbardziej zapadł mi w pamięć "Cień wiatru".
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  65. E-mail: danmiko@wp.pl
    Obserwuję jako danmiko
    Info o konkursie na FB
    A książka? Wielość ich, ale po przepychankach z własnym ego na pozycję Kasi Gubały postawię: "Faceci z sieci, czyli w poszukiwaniu miłości".

    OdpowiedzUsuń
  66. Zgłaszam się :)
    caputalterum@wp.pl
    Obserwuję bloga jako caput alterum
    Link do bannera: http://caput-alterum.blogspot.com/2013/11/konkursy.html
    Największe wrażenie zrobiła na mnie książka "Zimowe sny" - Richarda Paula Evansa

    OdpowiedzUsuń
  67. zgłaszam się :)
    mail: dominika.justyna@poczta.onet.pl
    obserwuję jako: Doomisia♥
    baner: http://czytelniadominiki.blogspot.com/p/koknursy.html
    Książka, która zrobiła na mnie największe wrażenie to zdecydowanie "Igrzyska śmierci"

    OdpowiedzUsuń
  68. zgłaszam się
    obserwuję bloga jako bernadeta bomba
    bernadetaaa@interia.pl
    Książka, którą ostatnio przeczytałam i najbardziej mnie zainteresowała to "Dom na Sycylii" Rosanna Ley

    OdpowiedzUsuń
  69. Zgłaszam się!
    Mail: zyzio194@wp.pl
    Obserwuję bloga jako Zuzanna Jaskólska
    Banerek: http://maximumofbooks.blogspot.com/p/blog-page.html
    Największe wrażenie wywarła na mnie książka "Piosenki dla Pauli" Blue Jeans

    OdpowiedzUsuń
  70. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Missisipi
    E-mail: ania.maj68@onet.pl
    Baner: http://psiaki-swiata.blogspot.com/
    "Niosąca radość" Krzysztof Czarnota :3

    OdpowiedzUsuń
  71. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Justyna
    e-mail: mylittleworld1111@gmail.com
    Baner: www.w-temacie.blogspot.com
    "Ulica tysiąca kwiatów" - Gail Tsukiyama

    OdpowiedzUsuń
  72. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako: Klementynka.
    e-mail: dziecina1@o2.pl
    Baner: ochidea.blogspot.com
    "Gwiazd naszych wina" John Green

    OdpowiedzUsuń

  73. Zgłaszam się! :)
    E-mail: karaq@tlen.pl
    Obserwuję jako Ametystowa Orchidea
    Banner konkursu na blogu: http://kiss-yo.blogspot.com/
    Książka "Czas żniw" - Samantha Shannon

    OdpowiedzUsuń
  74. Uff, na szczęście zdążyłam! Zgłaszam się z przyjemnością!
    adres: malgorzata.o@vp.pl, obserwuje jako malgorzata.o,
    banner na stronie gł, lustitia.blogspot.com, fejsa zalajkowałam :D,
    Najlepiej będę wspominać "Higienę mordercy" - Amelie Nothomb

    OdpowiedzUsuń
  75. I ja się zgłaszam :)
    E-mail: madzik1309@gmail.com
    obserwuję jako Magda Charczuk
    Banner na blogu http://czytam-nie-przeszkadzac.blogspot.com/
    A największe wrażenie zrobiła na mnie "Korona śniegu i krwi" Elżbiety Cherezińskiej

    OdpowiedzUsuń
  76. Zgłaszam się.
    reveriet@o2.pl
    Obserwuję jako reveriet.
    "Dziennik Helgi" Helga Hoškova-Weissowá

    OdpowiedzUsuń