piątek, 2 sierpnia 2013

Rozwiązanie konkursu!

Rozwiązanie konkursu!

Dziękuję wszystkim za uczestnictwo w zabawie! 

Aby zdobyć nagrodę w postaci książki Moniki A. Oleksy "Ciemna strona miłości", przede wszystkim należało być obserwatorem mojego blogu, oprócz tego należało odpowiedzieć na pytanie: "Jaką książkę zabralibyście ze sobą na bezludną wyspę?" Padło wiele ciekawych odpowiedzi, część z nich obudziła moją czytelniczą ciekawość. Na bezludną wyspę się nie wybieram, ale niektórych z Waszych propozycji chętnie poszukam i oczywiście przeczytam.

Zapewne czekacie na wyniki, więc nie będę przedłużać. Nad prawidłowym przebiegiem losowania czuwała dwuosobowa komisja: Marian i ja. Nicki osób, które wzięły udział w konkursie i wywiązały się z zadania, wylądowały w miseczce. 

Rozwiązanie konkursu!

Zamknęłam oczy, trzykrotnie przemieszałam losy i wyciągnęłam jeden z nich. 

Rozwiązanie konkursu!

Rozwiązanie konkursu!

Mogę już ogłosić, że zwycięzcą w moim konkursie został:

Pręgusek!!!

Gratuluję serdecznie! Zaraz wyślę do zwycięzcy e-mail z informacją o wygranej.

Był to pierwszy organizowany przeze mnie konkurs i muszę przyznać, że Wasz frekwencja bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła, więc z pewnością pomyślę o kolejnych zabawach.

A tymczasem życzę Wam przyjemnego i zaczytanego weekendu!


27 komentarzy :

  1. Gratuluję,
    i zazdroszczę też :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj :) Chciałabym Cię poinformować, iż Twój blog został nominowany przeze mnie do LIEBSTER AWARD 2013 :)

    Szczegóły i zasady Liebster Award dostępne są na http://lookgood-abcurody.blogspot.com/2013/08/liebster-award-2013.html

    Serdecznie gratuluję Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję serdecznie!

    Pozdrawiam
    Pręgusek

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurde, dużo było tych zgłoszeń ;D Gratulacje, Pręgusku! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdrość! gratulacje <3

    zapraszam na kulinarne rozdanie :)
    www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie, z chęcią zajrzę!

      Usuń
  6. Konkursy przyciągają jak magnes. :D
    Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zwycięzcy!!! :) Fajnie przedstawiłaś proces wyłaniania szczęśliwca :)

    OdpowiedzUsuń