sobota, 13 lipca 2013

KONKURS!!! Do wygrania "Ciemna strona miłości" Moniki A. Oleksy

KONKURS!!! Do wygrania "Ciemna strona miłości" Moniki A. Oleksy

Dzięki pewnemu zbiegowi okoliczności w moje ręce trafił drugi egzemplarz "Ciemnej strony miłości" Moniki A. Oleksy. Jeśli jeszcze nie czytaliście mojej recenzji tej książki, to serdecznie zapraszam do zajrzenia do tego linku. Mam nadzieję, że narobiłam Wam wystarczającego apetytu na tę lekturę, bo zamierzam się z Wami podzielić jednym z egzemplarzy tej książki. Co trzeba zrobić, żeby wygrać książkę, możecie przeczytać w poniższym regulaminie.

Regulamin:
  1. Organizatorką konkursu jestem ja - Kornelia Pikulik - autorka bloga Korci mnie czytanie...
  2. Konkurs trwa od 13 lipca do 31 lipca 2013 roku.
  3. Zwycięzca zostanie wyłoniony w drodze losowania.
  4. Wyniki zostaną ogłoszone najpóźniej do 5 sierpnia 2013 roku.
  5. Zwycięzca konkursu zostanie poinformowany o wygranej drogą mailową i ma 7 dni na podanie mi danych do wysyłki nagrody.
  6. W ciągu kolejnych 7 dni ja zobowiązuję się do wysłania książki zwycięzcy.
  7. Udział w zabawie mogą wziąć wszystkie osoby zamieszkałe na terenie Polski. Nie wysyłam książek za granicę.
  8. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).
  9. Aby wziąć udział w konkursie należy:
  • zgłosić chęć udziału pod tym postem,
  • podać swój adres e-mail,
  • obserwować blog Korci mnie czytanie...
  • umieścić na swoim blogu podlinkowany baner konkursowy. Osoby, które nie blogują, a mają konto na facebooku mogą go tam udostępnić. Jeżeli jednak nie macie bloga i konta na facebooku, oczywiście możecie też wziąć udział w konkursie. 
  • odpowiedzieć na pytanie konkursowe: Jaką książkę zabrałabyś/zabrałbyś na bezludną wyspę? Nie musicie uzasadniać swoich wyborów.

Wczoraj miałam urodzinki, więc jeżeli chcecie mi sprawić przyjemność z tej okazji, to możecie polubić mój fanpage na facebooku.

Życzę Wam w takim razie powodzenia i czekam na pierwsze zgłoszenia!

79 komentarzy :

  1. zgłaszam się
    mail: m_kowalewska_1a@wp.pl
    obserwuję jako: poloniamartyna
    niestety nie mam bloga ani facebooka
    Na bezludną wyspę zabrałabym książkę 'Serce w chmurach' Jennifer E. Smith. Uzasadniam swój wybór tym, że jestem romantyczką dlatego lubię czytać tego typu powieści. :)

    wszystkiego najlepszego! dużo miłości, szczęscia i przede wszystkim spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nie czytałam tej książki, więc chętnie po nią sięgnę:)

      Usuń
  2. zgłaszam się
    mail: monika.h6@o2.pl
    obserwuję jako: Monika H.
    Za sekundkę udostępnię na facebooku ;]

    Gdybym miała wybierać spośród wszystkich książek z pewnością na bezludna wyspę zabrałabym "Uprowadzona" Lucy Christopher. Wprost kocham tą książkę, nie ważne ile razy ją przeczytam ta z pewnością nigdy mi się nie znudzi. :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mi się wydaję, że dzięki temu konkursowi, nabiorę apatytu na wiele nowych książek. "Uprowadzonej" też nie czytałam i chyba będę musiała to zmienić:)

      Usuń
  3. Zgłaszam się :)
    e-mail: elementarz90@gmail.com
    obserwuję jako: kasiulka90
    A tutaj mieści się baner, po prawej stronie: http://skrytkaslow.blogspot.com/

    Na bezludną wyspę wybrałabym "Szkołę żon" Magdaleny Witkiewicz :)

    Ps. Fejsbuczek polubiony :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawy wybór, książkę od dawna mam w planach:)

      Usuń
  4. Wszystkiego najlepszego! :)

    Oczywiście do konkursu się zgłaszam.
    E-mail: asia.bolly@wp.pl
    Obserwuję jako Pręgusek jeśli się nie mylę. :P
    Banarek zaraz się pojawi. ;)
    A na bezludną wyspę zabrałabym "Arisjański Fiolet. Cisza" Poli Pane. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się. ;)
    e-mail: alusia755@wp.pl
    obserwuję jako: alusia755
    Baner: http://ksiazkomanka.blogspot.com/
    Na bezludną wyspę zabrałabym książkę '' Alicja w krainie czarów'', która zawsze przypomina piękne czasy .;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego:)
    Chętnie się zgłaszam, lubię niespodziewane konkursiki:)
    E-mail: kliva-net@tlen.pl
    Obserwuję już od dawna:)
    Banner oczywiście w zakładce konkursy (porządek musi być, a co!)
    Na bezludną wyspę zabrałabym książkę "Harry Potter i więzień Azkabanu", co wynika z mojego motta, że Hucwotów nigdy za wiele, zwłaszcza na bezludnych wyspach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się.
    Mail: megarajones@gmail.com
    Obserwuję i banerek zamieściłam.
    Na bezludną wyspę zabrałabym Biblię.

    Życzę Ci wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i przyjmij proszę mój skromny prezent, polubienie Twojego fanpag'a na facebooku :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)

    Do konkursu zgłaszam się:
    melak@onet.eu
    obserwuję jako Melania K.
    obserwuję na FB jako Biblioteka Melanii
    banerek wrzucam na blogu

    Na bezludna wyspę zabrałabym książkę Renaty L. Górskiej "Błędne siostry"

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszego!

    Zgłaszam się.
    kinga.godowska@vp.pl
    Obserwuję.
    Baner na moim blogu, po prawej stronie.
    Na bezludną wyspę zabrałabym „Delirium” Lauren Oliver, ponieważ jest to jedna z najpiękniejszych książek o miłości jakie mogłam czytać, a tam miałabym ochotę właśnie na taką historię :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Mam nadzieję, że niebawem też uda mi się przeczytać "Delirium".

      Usuń
    2. Jednak baner jest w zakładce „Biorę udział:” :)

      Usuń
  10. Zgłaszam się :)
    dosiak90@gmail.com
    Konta na fb nie mam, więc nie polubię strony, ale przesyłam najlepsze urodzinowe życzenia :)
    A na bezludną wyspę zabrałabym "Lśnienie" Kinga, bo to moje ulubiona powieść tego autora :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się ;)
    Na bezludną wyspę zabrałabym książkę o Robinsonie Crusoe ;D Nie jest to jakaś moja ulubiona książka, ale tematycznie pasuje jak ulał. Na pewno byłoby mi raźniej, że ktoś kiedyś (choćby tylko bohater książkowy) przeżywał podobne problemy, np. nuda, samotność itd.

    dankaschkk[małpa]o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Fanpage polubiony:)

    Uczestnikom konkursu życzę powodzenia:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się z wielką ochotą :)

    Na bezludną wyspę zabrałabym "Na końcu tęczy" Cecelii Ahern. Czytałam ją dawno temu ale pamiętam, że byłam nią zachwycona, szkoda że chwilowo wstrzymali jej druk i nie mogę podelektować się nią raz jeszcze. To przepiękna opowieść o miłości, polecam gorąco :)

    Obserwuję jako Marta (ma.plocinska@gmail.com)
    Banner na:www.pachnacastrona.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja miałam urodziny 11 lipca, raczku. ;)
    Wszystkiego naj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, witaj raczku! Dziękuję bardzo i też życzę wszystkiego dobrego:)

      Usuń
    2. Wielu wspaniałych książek i takich tam... ;)

      Usuń
  15. Zgłaszam się!
    E-mail: nefmisblog@onet.pl
    Obserwuję jako: Nefmi
    Baner: http://readwithnefmi.blogspot.com/p/konkursy.html

    Na bezludną wyspę zabrałabym "Klątwę tygrysa" Colleen Houck <3

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się :D

    Na bezludną wyspę zabrałabym książkę "Mechaniczny Anioł" Cassandry Clare. Powieść jest osadzona w XIX Anglii, więc bardzo klimatyczna c:

    I życzę wszystkie najlepszego z okazji urodzin i dużo książek!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego wszystkiego zapomniałam o e-mailu: zuzanka.dd@vp.pl

      Usuń
  17. Zgłaszam się
    Obserwuję jako Clary, zamieszczam baner na głównej stronie bloga ;)
    mail: malwa44@poczta.onet.eu

    Trudny wybór, nie wiem czy dałabym radę ograniczyć się do jednej, koniec końców chyba bym zabrała "Dotyk Julii"

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako Paula. FB nie posiadam. Baner zaraz umieszczę w zakładce konkursy.
    paskawiec@gmail.com

    Zawsze mam problem z wyborem jednej jedynej, więc na chwilę obecną byłby to "Milaczek" Magdaleny Witkiewicz.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się:)
    aga2353@gmail.com

    Na bezludna wyspę wzięłabym całą serię książek K Bondy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się :)
    Mail: magdalenardo@gmail.com
    Obserwuję jako magdalenardo
    Banerek na blogu www.biblioteczkamagdalenardo.blogspot.com
    Konta na FB nie posiadam.

    Na bezludną wyspę wzięłabym najgrubszą książkę jaką byłabym w stanie znaleźć, by mieć jak najwięcej czytania :)
    Nie pytasz o konkretny tytuł, więc myślę, że moja odpowiedź zostanie uznana :)

    Dziękuję za informację o konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się.:)
    Obserwuje jako: mia.vico
    ewelinajamrozik11@wp.pl
    Na bezludną wyspę wzięłabym ze sobą ,,Czarę wyroczni" J.M.Riley. Ją mogłabym czytać nieskończoną ilość razy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Biorę udział ^^
    Obserwuję jako: Sophie Carmen
    daruniadec@gmail.com
    Baner: http://bookreviewsforyouandme.blogspot.com/
    Na bezludną wyspę zabrałabym ze sobą "Harrego Pottera". To moja ulubiona powieść!

    Pozdrawiam,
    Sophie Carmen.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się z dużą przyjemnością, gdyż chętnie bym książkę przeczytała.
    gut.anna1@gmail.com
    obserwuję jako natanna
    a na bezludna wyspę zabrałabym z pewnością przede wszystkim Biblię i miałabym czytania połączonego z medytacja na lata całe.)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ahhh!! Ale bym przegapiła. A tu taka książka ^^ I spóźnione życzenia urodzinowe, chociaż po czasie, to jak najszczersze! Wszystkiego najwspanialszego, wiele książek i nie tylko ;)

    oczywiście się zgłaszam
    alkatraz007@o2.pl
    obserwuję jako: alicjamagdalena
    Zabrałabym ze sobą ,,Mikołajka". Najlepiej całą serię ;) Kocham od dzieciństwa, a co najwspanialsze czytam co chwilę i nigdy mi się nie nudzi. Zawsze znajdę czas, mimo iż w kolejce czekają nowe pachnące jeszcze książki ;)
    banerek będzie za sekund parę na http://transfuzjawyobrazen.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się!
    pyza600@gmail.com
    Obserwuję jako Klaudia Sowa.
    Baner pojawi się niebawem na blogu.
    Zabrałabym ze sobą najdłuższą książkę jaką bym znalazła, aby ta nigdy się nie kończyła :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się!
    blog.ksiazek.swiat@gmail.com
    Obserwuję jako KasikO
    Baner pojawi się niebawem na blogu w Akcjach z sieci
    Zabrałabym ze sobą pewnie całą biblioteczkę gdyby się dało a jak nie to chociaż Lesia Chmielewskiej

    OdpowiedzUsuń
  27. Spełnienia wszystkich marzeń!!! :)
    Po książkę Pani Moniki oczywiśce, że się zgłaszam :)
    Na bezludną wyspę zabrałabym oba dzienniki Bridget Jones, bo czytając te książki zarówno się uśmiałam jak również popłakałam – uwielbiam takie skrajne emocje :)
    A jak bym wygrała to pewnie dorzuciłam nagrodę z konkursu ;)

    Blog obserwuję jako kwiatusia
    FB lubię (udostępniam) jako Żyć nadal z pasją
    Pozdrawiam,
    kwiatusia1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli lubisz się wzruszać i śmiać przy lekturze, to myślę, że "Ciemna strona miłości" może Ci się spodobać:)

      Usuń
  28. Nominowałam Cię Kornelio do dwóch zabaw:) Szczegóły u mnie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się :)
    rozalia1205@gmail.com
    Obserwuję jako: rozalia sz.
    Banerek jest u mnie w zakładce rozdania.

    Na bezludną wyspę zabrałabym "Braci Karamazow" Dostojewskiego bo ma prawie 1000 stron :D

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego najlepszego! Życzenia trochę spóźnione, ale cóż...
    Zgłaszam się!
    thrish10213@gmail.com
    Dzisiaj zaobserwowałam, ale nie z powodu konkursu. Po prostu spodobał mi sie Twój blog. :)
    banerek tu:
    http://czytanie-a-myslenie.blogspot.com/
    Na bezludną wyspę zabrałabym zapewne coś autorstwa Paula Coelho. Lubię sobie pofilozofować. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Cieszę się, że Ci się u mnie spodobało i mam nadzieję, że się tu rozgościsz na dobre.

      Usuń
  31. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Stefani Pyzik
    baner: nie
    aspirynka955@wp.pl
    Na bezludną wyspę zabrałabym..."Przypadki Robinsona Crusoe"

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się :)
    e-mail - szalone_marzenia@interia.pl / blog ; szalone-marzenia.blogspot.com ( tu baner)
    Na bezludną wyspę zabrałabym książkę Laini Taylor - Córka dymu i kości

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako Patka
    Baner: http://beauty-little-moment.blogspot.com/p/konkursy.html
    mail: atrycja.kuchta.uK@gmail.com

    Na bezludnej wyspie z pewnością jest bardzo gorąco, więc zabrałabym coś na ochłodę ;) Na przykład "Drżenie" Maggie Stiefvater ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się:)
    Obserwuję na blogu i na G+ jako Natalia Dobosz.
    Banerek: http://natropieksiazki.blogspot.com/p/konkursy-i-losowania.html
    mail: dobosz.natalia@gmail.com


    Książka, a raczej książki, które zabrałabym ze sobą na bezludną wyspę to wszystkie "części szczęścia" Anny Ficner - Ogonowskiej. Historia Hanki i Mikołaja chwyciła mnie do tego stopnia, że każdy rozdział czytam po kilka razy :) Gdybym utknęła na takiej wyspie na pewno nie nudziłabym się przy takiej lekturze:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Hoho! Zgłaszam się! ;))
    mail: Boniecka31@interia.pl
    obserwuję jako: Kropka ;))
    Baner : http://aleksandra-kropka.blogspot.com/p/konkursy.html

    Co do książki... Trudny temat - nie potrafię czytać książki dwa razy. Wzięłabym więc, może książkę poleconą mi przez osobę, której opinię cenię? Albo Bibilię, aby głębiej zastanowić się nad sobą i swoją wiarą. Trudne pytanie, naprawdę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję jako : Guineapig
    Wkleiłam banner na : http://wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/
    email : pamela.basara@vp.pl

    Na bezludną wyspę zabrałabym książkę : Dom na pustkowiu - Andrea Maria Schenkel

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: ma ra
    nie mam fb ani bloga
    e-mail: mara180893@gmail.com
    Na bezludnej wyspie nie obędę się bez serii "HP" J.K. Rowling

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Książkę mam i gorąco polecam. Warto o nią powalczyć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą w stu procentach:)

      Usuń
  39. Zgłaszam się
    Obserwuję jako: Emilia Nie powiem
    Niestety nie mam bloga ani fb...
    Mój e-mail: emiciak77@gmail.com
    Jaką książkę zabrałabyś/zabrałbyś na bezludną wyspę?: Baaardzoo trudny wybór. W moim tak krótkim życiu przeczytałam tyle fajnych książek, że nie mogę się zdecydować. Jednak myślę, że wybrałabym ''Prezent na święta''. Ale nie pogardziłabym również innymi książkami :)

    OdpowiedzUsuń
  40. zgłaszam się
    mail: justynawolny@interia.pl
    obserwuję jako: Justyna Grzegorz Rojek
    Na bezludną zabrałabym Małego księcia bo ta jedyna książka do której regularnie wracam i która zwiera życiowe mądrości.

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się
    mail: kasiulek17@gmail.com
    obserwuję jako: Obsesja Kasiulka
    banerek na blogu http://zksiazkawdloni.blogspot.com na prawej szpalcie

    Na bezludną wyspę zabrałabym serię Camilli Lackberg, czytałam "Syrenkę" a chętnie poznałabym inne tytuły.

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się.
    e-mail: samash@op.pl
    obserwuję G+: Paulina Samash
    obserwuję przez bloggera jako Samash
    baner na blogu w zakładce konkursy.

    Na bezludną wsypę zabrałabym "Na wschód od Edenu" ponieważ jest to książka, która wywarła na mnie ogromne wrażenie i na zawsze pozostanie w mojej pamięci dzięki mądrościom jakie niesie.

    OdpowiedzUsuń
  43. I ja z chęcią przeczytałabym tą książkę.
    Zapisuję się.
    e-mail: a.m.math@poczta.fm
    obserwuję jako: raeszka
    informacja na prawym pasku bocznym.

    Ja zabrałabym książkę Doroty Terakowskiej "Tam, gdzie spadają Anioły".

    OdpowiedzUsuń
  44. Zapisuję się
    iaera@poczta.fm
    Zabrałabym Władcę Pierścieni, nigdy się nie nudzi

    OdpowiedzUsuń
  45. zgłaaszam się!
    faxcooks@gmail.com

    bezludna wyspa? tylko i wyłącznie piąta część Harrego Pottera (i Zakon Feniksa). gruba, wciągająca i nigdy mi się nie znudzi!

    OdpowiedzUsuń
  46. http://p-a-n-d-n.blogspot.com/
    niusia2511@wp.pl
    Zabrałabym książke romantyczną taką jak "Uprowadzona"

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się.
    wiki.t@interia.pl
    Obserwuję jako Wiki
    Banerek tutaj: http://literaturomania.blogspot.com/p/konkursy_6.html

    Zabrałabym książkę "Trzech panów w łódce nie licząc psa" Jerome'a K. Jerome'a - bo poprawia humor

    OdpowiedzUsuń
  48. zgłaszam się
    mail: basia.baya@gmail.com
    obserwuję jako: Baya
    banerek zamieszczony:
    http://baya-hand-made.blogspot.com/
    Na bezludną wyspę zabrałabym "Serce w chmurach"

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się. :)
    bumpy@onet.pl
    Obserwuję jako Zosiek.
    Na bezludną wyspę zabrałabym "Imię wiatru".

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Zgłaszam się.
    derufin90@gmail.com
    Obserwuję jako Erivan
    Na bezludną wyspę zabrałbym Trzech Muszkieterów Aleksandra Dumasa. Nie wiadomo jak długo byłbym zmuszony egzystować na takim odludziu, a do Trzech Muszkieterów wracam średnio co 2-3 lata, gdyż po prostu nie potrafię żyć bez tej książki. Z tego właśnie powodu zabrałbym właśnie ją i żadnej innej :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się :)
    yllla@interia.pl
    obserwuję jako yllla
    "Imię róży"
    banerek u mnie na blogu w zakładce konkursy

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam się.
    madzia_stg@op.pl
    Obserwuję jako Magda R
    Baner na blogu http://mama-ewelinki-testuje.blogspot.com/
    Jedną z moich ulubionych polskich autorek jest Monika Szwaja wiec na bezludną wyspę na pewno zabrałabym którąś z jej książek.

    OdpowiedzUsuń
  53. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Domi
    Kontakt: domka0808@gmail.com
    Książka "Jak znaleźć przepis na szczęście" - B.O'Neal

    OdpowiedzUsuń
  55. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  56. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  57. zgłaszam się :)
    e-mail: torresiczka@op.pl
    obserwuje jako torresiczka
    na bezludną wyspę zabrałabym książkę pt. ''Wystarczy, że jesteś'' A. Gutowskiej-Adamczyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zgłoszenie, ale niestety konkurs został już rozstrzygnięty. Oto wyniki!

      Usuń